به گزارش عصرسرعت از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، سید محمدصادق قنادزاده با اشاره به موفقیتهای ایران اکسپو در سالهای گذشته، گفت: ایران اکسپو زمینههای ارتباطات تجاری را برای تجار دیگر کشورها فراهم کرد؛ در واقع ایران اکسپو ظرفیتها و توانمندیهای شرکتهای ایرانی را به دیگر کشورها شناساند که نتایج مثبت آن را میتوان در قراردادهای تجاری که منعقد شد مشاهده کرد.
معاون سازمان تجارت ایران با تاکید بر برگزاری هفتمین دوره ایران اکسپو در اردیبهشت سال آینده، تصریح کرد: استقبال خوب بازرگان و تجار کشورهای مختلف از این رویداد نشان از موفق بودن این رویداد دارد.
قنادزاده با تصریح بر نقش ایران اکسپو در توسعه روابط تجاری، گفت: دولت چهاردهم به برگزاری این نمایشگاه تمرکز زیادی کرده است چراکه بازرگانان از کشورهای مختلف دنیا از این رویداد موفق در تجارت خارجی کشور استقبال کردهاند از اینرو بر روی توسعه این موضوع کار خواهیم کرد.