درباره عصر سرعت

توسط vrt513

رسانه عصر سرعت برآنست تا با بهره‌گیری از دانش نخبگان و استفاده از ظرفیت متخصصین، همزمان با ارتقاء سطح دانش راهبردی – تحلیلی مخاطبین بر آگاهی های ضروری اجتماعی و اقتصادی شهروندان بیفزاید. این رسانه، نبض سنج تحولات و دگرگونی‍های مثبت و منفی اقتصادی و اجتماعی است.

 

رزومه مدیر مسئول ماهنامه عصر سرعت:

مهندس علی رجبی ابهری، دانش آموخته‌ی رشته‌ی مکانیک و متولد ۱۳۵۸، از دوره‌ی نوجوانی به مطالعات و فعالیت‌های فکری در حوزه‌های ریاضیات، اقتصاد، فرهنگ مبادرت ورزید.

ایشان علاوه بر ایراد سخنرانی، حضور در نشست‌ها و مناظره‌ها به نویسندگی گرایش پیدا کرد؛ چنانکه به تدریج، یادداشت‌ها و مقالات وی در موضوعات یاد شده در برخی مطبوعات منتشر گردید.

این محقق جوان تاكنون بیش از ۵۰ عنوان کتاب تألیف، تدوین و ویرایش نموده است. از جمله‌ی این آثار می‌توان به کتاب‌های اتاق فکر، ریاضی عمومی یک دانشگاهی، ریاضی عمومی دو دانشگاهی، محاسبات عددی، ریاضیات مهندسی پيشرفته، هندسه دیفرانسیل ساده، تشریح مسایل طراحی اجزای ماشین شیگلی، روش‌های تولید، مركز مشاركت صنعت ساخت، الفباي نوشتن برنامه‌هاي كاري پيروزمندانه، دسيسه ثروتمندان، رهايي از كارمندي، ماشين پول‌سازي، پدر ثروتمند پدر فقير براي بزرگسالان، پدر ثروتمند پدر فقير براي نوجوانان، جوان و ثروتمند بازنشسته شويد، راهنماي ثروتمند شدن، زن ثروتمند، چرا ثروتمند نمي‌شويم؟، چهارراه پول‌سازي، كتاب پرفروش هوش مالي خود را افزايش دهيد! و … اشاره نمود.

ره‌آورد ایشان در زمینه‌ی تکنولوژی اتاق فکر و نظام توسعه فكري، كسب و كار جرياني و مركز مشاركت صنعت ساخت؛ و ضرورت بکارگیری آن در تمامی زمینه‌ها؛ پاسخی به تعامل با جهان و رفع چالش‌های اقتصادي و آینده‌نگری جهت استفاده از تمامی فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در کشور و جهان می‌باشد.

از جمله سخنراني‌هايي ايشان مي‌توان به اولين سمينار اتاق فكر در برج ميلاد تهران، هوش مالي، مدل‌هاي پيشرفته مشاركت و … اشاره نمود.

كارشناسان انجمن پيمانكاران استان تهران، سازه پايدار قرن، وزارت نفت، آموزش و پرورش، شهرداری، بانک‌ها، صدا و سیما، انجمن‌ها، جهاد کشاورزی، سازمان توسعه تجارت ایران، ارتباطات سیار، دانشگاه‌ها، معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد مبارکه، معدنی و صنعتی گل گهر، سنگ آهن گهر زمین، ذوب آهن اصفهان، فولاد آلیاژی ایران، فولاد خوزستان، فولاد هرمزگان، آهن و فولاد ارفع، آهن و فولاد میلاد، بیمه معلم، پالایش نفت بندرعباس، مبین انرژی خلیج فارس، سبد گردان کاریزما و بسیاری از شرکت‌های خصوصی، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی از محصولات، سخرانی‌ها و یا خدمات مجموعه‌های تحت مدیریت ایشان بهره‌مند شده‌اند.

این رسانه برخي نظريات، راهبردها درس آموخته‌ها، و تجربيات موفق مدیر مسئول را نیز با رويكرد منفعت عمومي و استرات‍ژي “افزايش سرانه دانش اقتصادي؛ بنيان اقتدار اقتصادي” با شما به اشتراك مي‌گذارد.