دوشنبه 19 خرداد 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

صیانت از جبهه تولید؛ رسالت روایت‌گران روابط عمومی

توسط منیرالسادات حسینی 27 اردیبهشت 1403
27 اردیبهشت 1403
2,7K

به گزارش عصرسرعت، در این پیام آمده است:

به نام خدا حق مردم،

دانستن و دانایی است و در چرخه جهان کنونی، هر که داناتر است، موفق‌تر است.

 

واقعیت امروزه جهان این است که پیام‌آوران و رسانه‌ها، نقشی تعیین‌کننده و تأثیری فزاینده بر روی زندگی و کسب‌وکارها دارند و جنگ دنیای کنونی، جنگ روایت‌هاست و در این میان، گروه‌ها و جریاناتی که به نحو بهتری از ابزارهای نوین ارتباطی و اطلاعاتی بهره می‌برند، دستاوردهای بیشتری کسب می‌کنند و توفیقات آن‌ها در مقایسه با سایر رقبا بیشتر است. کسب وجاهت و مقبولیت، اعتبار، قدرت و منزلت در افکار عمومی و جامعه و صنوف و برقراری ارتباط مستمر در دنیای کنونی بر دوش روابط عمومی‌ها نهاده شده و رسالت جهاد تبیین، ابلاغ، انتشار، آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی اخبار که رسالتی پیامبرگونه است، در صلاح و فلاح و توفیق هر سازمان، نقشی حساس و مانا است. روابط عمومی، بازوی قدرتمند ارتباطی سازمان با ذی‌نفعان و افکار عمومی و نهادی حساس، استراتژیک و اثربخش برای تعریف، تفسیر، توضیح و تبیین سیاست‌ها، راهبردها، برنامه‌ها، اقدامات و دستاوردهاست که در صورت به‌کارگیری روش‌های صحیح ارتباطی و بهره‌گیری از ابزارهای ارتباطی به نحو احسن می‌تواند نهاد متبوعه خود را به جایگاه مطلوب برساند و رضایت مخاطبان، مشتریان و افکار عمومی را به ارمغان آورد. در زمانه‌ای که اولویت کشور در حال حاضر، رونق‌‌ بخشیدن تولید است، روابط عمومی‌ها به‌عنوان روایت‌گران تولید، نقش مشوق، پشتیبان، تسهیل‌گر، معرفی‌کننده و فرهنگ‌ساز را برعهده ‌دارند و تلاش می‌کنند با جهاد تبیین، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری و ارزیابی مستمر، خدمات، موفقیت‌ها و اقدامات عرصه تولید را معرفی و تعامل و ارتباط سازنده‌ای بین سازمان و مردم برقرار نموده و با آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی و آموزش، صیانت از جبهه تولید را به نحو احسن به انجام رسانند. روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان همراه هوشمند، خردمند، متخصص و خستگی‌ناپذیر عرصه تولید و خدمت‌رسانی، با معرفی خدمات تولیدی، صنعتی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی این شرکت توانسته است با انتشار به موقع دستاوردها، رکوردها و اقدامات متعدد فولاد هرمزگان در سال‌های اخیر، تصویری شایسته برای این شرکت ایجاد نموده و ضمن تزریق روحیه امید به جامعه پیرامون و در ابعاد وسیع‌تر، برای ایران اسلامی، نشاط و سرزندگی را نهادینه کند. بر خود لازم می‌دانم ضمن قدردانی و قدرشناسی از تمامی همکاران محترم روابط عمومی، از دیگر عزیزانی که جهاد گونه و باوجود همه فشارها و هجمه‌ها در راستای اعتلای نام ایران و ایرانی و معرفی صادقانه، شفاف، سریع و صحیح دستاوردهای فولاد هرمزگان تلاش می‌کنند صمیمانه سپاسگزاری کنم و آرزوی توفیق و سربلندی را برای همه خدمت‌گزاران به ‌نظام اسلامی از خداوند منان مسئلت نمایم.

 

عطاالله معروفخانی

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

Print Friendly, PDF & Email
بازوی قدرتمند ارتباطیسازمان با ذی‌نفعاناثربخشاستراتژیکروز ارتباطات و روابط عمومیشرکت فولاد هرمزگانعطاالله معروفخانی
پست قبلی
زنجیره تولید تا توزیع برنج با هدف جلوگیری از اجحاف به تولیدکننده و مصرف کننده بازنگری شود/ ضرورت احصای مشکلات عرصه تولید و راهکارهای آن با تکیه بر نظر فعالان مردمی
پست بعدی
روابط عمومی، تحول محتوایی و افزایش سرمایه اجتماعی

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه