شـرکت آرمان وفاداری آریا »آوا«، وابسـته به بانک ایران زمین و مجری باشـگاه مشـتریان این بانک، دربه گزارش عصرسرعتبببب
دهمین همایش و نمایشـگاه بانکداری الکترونیک و نظامهای پرداخت، محصول باشـگاه مشـتریان خود
را بـه مخاطبـان ارائه کرد.
بـر اسـاس ایـن گـزارش؛ بهبـود تجربـه مشـتری، افزایـش وفـاداری مشـتریان، ارائـه خدمـات بازاریابـی و
جـذب مشـتریان ارزشـمند، از اولویتهـای اصلـی شـرکت آرمـان وفـاداری آریـا در ارائـه ایـن محصـول و
خدمـات باشـگاه مشـتریان اسـت و بانکهـا، سـازمانها و شـرکتهای فعـال در حـوزه مالـی میتواننـد ایـن
خدمـات را از شـرکت دریافـت کننـد.
محمد حسین محمدی، مدیر بازاریابی شرکت آوا، در یکی از پنلهای تخصصی این همایش، همافزایی
بین بانک ایران زمین و بانک سـینا را تجربهای موفق برشـمرد و گفت: این همکاری برای نخسـتین بار بین
دو بانک و در حوزه باشگاه مشتریان صورت گرفته است و مدیران بانک سینا ضمن ابراز خرسندی از این
همکاری، کارایی عملکرد محصول و داشبوردهای تحلیلی اطالاعات را مزیت اصلی این محصول میدانند.
کسب تجربه موفق از نخستین همافزایی بین بانکی به همت بانک ایران زمین
113