17
به گزارش عصرسرعت از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، محمدعلی دهقان دهنوی در حاشیه مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته، بر تقویت برندهای ایرانی برای رقابت در بازارهای جهانی تاکید کرد.
گفتنی است مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته ۲۳ آذر ماه با حضور مشاور اقتصادی رییس جمهور، رئیس سازمان توسعه تجارت، سرپرست شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.
دهقان دهنوی گفت: برندها بخشی از هویت و سرمایه یک کشور هستند و با استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی میتوانیم آنها را در سطح جهانی مطرح کنیم.
گفتنی است مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته ۲۳ آذر ماه با حضور مشاور اقتصادی رییس جمهور، رئیس سازمان توسعه تجارت، سرپرست شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران و جمعی از فعالان و متخصصان این حوزه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد.
مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه نیز میتوان به حمایت از صنعت تبلیغات و ارتقاء سطح کمی و کیفی و تبیین اهمیت و جایگاه تبلیغات در بین افراد جامعه و دست اندکاران تجارت، صنایع و خدمات، کاهش هر چه بیشتر عوارض منفی تبلیغات بازرگانی و افزایش کارکردهای مثبت و توسعه آن، آشنایی با تکنیکهای بازاریابی و پیشبرد فروش، ترویج و آموزش فرهنگ بازاریابی جهت موفقیت بیشتر در بازارهای رقابتی و تشویق بازار داخلی به استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی، برقراری ارتباطی نزدیک بین ارائه کنندگان و متقاضیان خدمات، تجهیزات و ماشین آلات صنعت تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با ماشین آلات جدید چاپ و… اشاره کرد.