جمعه 17 مرداد 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

ابراهیمی: روابط‌عمومی صدای سازمان، سازنده اعتماد و نگهبان ارزش‌های سازمان است

امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان سه‌شنبه‌ ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۳ در نشست صمیمی با کارکنان واحد روابط‌عمومی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: تا به امروز در کنار موفقیت‌ها‌، بحران‌های مختلفی را پشت سر گذاشتیم. در این میان روابط‌عمومی در روایت‌گری مناسب، همواره تصویر مناسبی از سازمان به نمایش گذاشته است.

توسط منیرالسادات حسینی 30 بهمن 1403
30 بهمن 1403
47

به گزارش عصرسرعت، امین ابراهیمی مدیرعامل فولاد خوزستان سه‌شنبه‌ ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۳ در نشست صمیمی با کارکنان واحد روابط‌عمومی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: تا به امروز در کنار موفقیت‌ها‌، بحران‌های مختلفی را پشت سر گذاشتیم. در این میان روابط‌عمومی در روایت‌گری مناسب، همواره تصویر مناسبی از سازمان به نمایش گذاشته است.

وی گفت: روابط‌عمومی می‌بایست هم‌گام با گسترش فضای مجازی و هوش مصنوعی و فناوری‌های نوین حرکت کند؛ روابط‌عمومی قلب تپنده سازمان است.

ابراهیمی در ادامه گفت: این واحد نقش راهبردی میان ذینفعان سازمان ایفا می‌کند، این نقش با تفکیک، متناسب‌سازی و سطح‌بندی ذینفعان، اطلاع‌ رسانی را به انجام می‌رساند. باید ذائقه مخاطب شناسایی شود. فولاد خوزستان یک بنگاه اقتصادی و تولیدی است. باید خرده‌ فرهنگ‌ها از تولید نشات بگیرد؛ اول باید به تولید پرداخته شود و در کنار آن سایر مسئولیت‌ها را انجام دهیم.

ابراهیمی گفت: یکی از وظایف سازمان که از طریق روابط‌عمومی انجام می‌شود، تمرکز بر سلامت روانی کارکنان است. هم‌صدایی میان سازمان و سایر ذینفعان از طریق روابط‌عمومی شکل می‌گیرد. یکی از فعالیت‌های ماندگار که در کار گروهی میان واحدهای مختلف اجرا شد و بازخورد معنوی شایانی به همراه داشت، اعزام نزدیک به دو هزار تن از کارکنان شرکت فولاد خوزستان برای خدمت در چایخانه امام رضا (ع) بود و امیدواریم همچنان ادامه داشته باشد.

مدیرعامل فولاد خوزستان از چالش‌ها و بحران ها گفت و ادامه داد: با توجه به چشم‌انداز، اهداف و برنامه‌ها، باید روایت‌ها در قالب کارگروهی انجام شود. هلدینگ فولاد خوزستان یک تیم روابط‌عمومی با مرکزیت شرکت مادر دارد؛ به دنبال تقویت همکاری‌های بین‌بخشی باشید.

مدیرعامل فولاد خوزستان افزود: کارکنان روابط‌ عمومی، همواره در کنار کارکنان تولید باشند. به دنبال انعکاس تلاش‌های بی‌نظیر کارکنان خط تولید باشید و دستکم چند خبر در هفته از خط تولید منتشر نمایید.

وی در ادامه گفت: چالش‌های سازمان را صادقانه به کارکنان بگویید. هیچ مورد پنهانی در فولاد خوزستان وجود ندارد. باید نقاط قوت و‌ ضعف با شفافیت کامل بیان شود. همواره موفقیت‌های سازمان را جشن بگیرید؛ شاد کردن و روحیه دادن به کارکنان باز خورد مثبت دارد. روابط‌عمومی نه تنها صدای سازمان است بلکه سازندگان اعتماد و نگهبان ارزش‌های سازمان است.

جنگ امروز جنگ روايت هاست…

دكتر عليرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی نيز در اين جلسه گفت: در دنيای امروز، رسانه ها ابزار برتری کشورها هستند و جنگ امروز، جنگ روایت هاست.

وی در تبیین این موضوع گفت: در این جنگ هرکس روایت اول را از آن خود کند و با جذابیت و روش های بدیع به گوش دیگران برساند؛ برنده این مبارزه است.

دکتر مخبر دزفولی با اشاره به اینکه کشور عزیز ما بزرگ ترین قربانی تروریسم در جهان و قوی ترین مبارزه کننده با تروریسم در گیتی است، ولی وقتی نتوانیم از ابزار رسانه استفاده کنیم؛ رییس جمهور قلدر آمریکا می تواند با وقاحت کامل ادعا کند که ایران دست از حمایت از تروریست ها بردارد تا با او مذاکره کنیم!!! و این ادعای وقیحانه را عده ای باور می کنند! این همان ابزار قدرت رسانه و نمادی از جنگ روایت ها در جهان است، که به راحتی می تواند جای مظلوم و ظالم را عوض کند و عده ای هم این تقلب را بپذیرند.

رییس شورای عالی فرهنگی شرکت سپس با تقدیر از زحمات مجموعه روابط عمومی گفت: روابط عمومی باید مثل آینه ای دو سویه، از یک طرف منتقل کننده نظرات تیم رهبری سازمان و خدمات انجام شده به کارکنان باشد و از دیگر سو، نظرات کارکنان را به تیم مدیریتی شرکت انتقال دهد و فضای سازمانی را برای رهبران شرکت توصیف و تبیین کند.

پیش از سخنان مدیرعامل، محمد جامعی مدیر روابط‌عمومی فولاد خوزستان از فعالیت مجموعه در چهار بخش رسانه، فرهنگی، تبلیغات و‌ تشریفات گفت و افزود: پیام رهبری به نشست افق رسانه ملی که دهم دی ماه سال جاری برگزار شد، به طور شفاف مسیر روابط‌عمومی را مشخص کرده است. “امروز پیروزی یک طرف را توانایی او در گرفتن و رساندن پیام و روایت او از واقعیت، رقم می زند؛ بسیار پیش و بیش از آنکه ابزارهای نظامی وارد میدان شوند و در آن اثر بگذارند. ما در این عرصه‌ی مهم باید دقت و تلاش و ابتکار خود را مضاعف کنیم.” واحد روابط‌عمومی با همکاری سایر واحدهای شرکت‌ سعی در پیشبرد اهداف و انعکاس فعالیت‌های شرکت فولاد خوزستان دارد.

گفتنی است، در این جلسه روسای بخش های مختلف روابط عمومی گزارشی از فعالیت حوزه تخصصی خود ارائه و به بیان مشکلات و خواسته های خود پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email
دكتر عليرضا مخبر دزفولیشورای عالی فرهنگیمحمد جامعیامین ابراهیمیفولاد خوزستان
پست قبلی
تقدیر از مدیران فولاد خوزستان در کمیته عالی HSE
پست بعدی
آغاز معاملات ثانويه واحدهای صندوق سرمايه‌گذاری در نماد چتر

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه