سه‌شنبه 10 تیر 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

اقناع و پاسخگویی شفاف و صادقانه به افکار عمومی از وظایف روابط‌عمومی‌ است

محسن سیفی در نشست با مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های زیرمجموعه عنوان کرد:

توسط منیرالسادات حسینی 9 بهمن 1403
9 بهمن 1403
20
به گزارش عصرسرعت از روابط عمومی بانک صادرات ایران وی در نشستی با مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های تابعه بانک، ضرورت وجود ارتباط مستمر بین روابط‌عمومی شرکت‌ها و بانک و هماهنگی با سیاست‌های کلان بانک را مورد توجه و تاکید قرار داد و گفت: توقع خاصی به غیر از تحقق اهداف کلان برای تعالی بانک صادرات ایران از مجموعه روابط‌عمومی وجود ندارد. تمامی شرکت‌های زیرمجموعه، جزئی از خانواده بزرگ بانک صادرات ایران هستند و ارتقای هر کدام از شرکت‌ها به تعالی بانک کمک می‌کند.
سیفی در این جلسه که هدایت نصرالهی مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات، ادریس سالاری مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران و جمعی از کارکنان این اداره حضور داشتند، با تأکید بر همفکری و هم‌افزایی بین بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، افزود: هم‌افزایی باید در دو بخش دانش و اجرا صورت گیرد. در این راستا برگزاری جلسات و رویدادهای مشترک، می‌تواند به همکاری بهتر روابط‌عمومی شرکت‌ها کمک کند.
مدیرعامل بانک صادرات ایران در بیان انتظارات از روابط‌عمومی‌ها افزود: تبیین اتفاقات و دستاوردهای مثبت در مجموعه خانواده بزرگ بانک صادرات ایران، باید توسط تمامی واحد‌های روابط‌عمومی انجام و به ذینفعان منتقل شود.
سیفی اظهار کرد: یکی از انتظارات اصلی از روابط‌عمومی‌ها، اقناع و پاسخگویی صریح، شفاف و صادقانه به ابهامات و شائبه‌های مطرح شده است. باید اتفاقات و دستاوردها به طور صادقانه، منصفانه و با نگاه حمایتی منعکس شود. قرار نیست اغراق و بزرگ‌نمایی صورت گیرد اما باید دستاوردها و موفقیت‌ها به نحوی تبیین شود تا مخاطب را جذب کرده و اقدامات موفق بانک را آن طور که هست، نشان دهیم.
وی با اشاره به اعتماد مردم به بانک‌ها گفت: علیرغم مشکلات اقتصادی و ناترازی در بخش‌های مختلف، ناترازی در درآمد خانوارها هم وجود دارد که باعث افزایش تسهیلات‌خواهی مردم از بانک‌ها شده، اما منابع بانک‌ها برای پاسخگویی به تمام درخواست‌ها محدود است. با این وجود مردم به بانک‌ها اعتماد دارند و پول، دارایی‌ و اسناد با ارزش خود را در بانک‌ها به امانت می‌گذارند یا سپرده‌ می‌کنند. بنابراین لازم است وظایفمان را به درستی انجام دهیم و در شعب مشتریان را تکریم کنیم.
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: ایجاد هماهنگی، همبستگی و نظم درون سازمانی و اعتقاد به اهداف متعالی بانک از دیگر وظایف روابط‌عمومی‌ها است. تهییج و همراه ساختن تمامی همکاران برای دستیابی به اهداف بانک یا شرکت‌های تابعه، بر عهده روابط‌عمومی است.
وی افزود: همکاری و هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های مجموعه بانک صادرات ایران نیازمند تهیه دستورالعمل و ساختاری است که هماهنگی‌ها با محوریت اداره کل روابط‌عمومی افزایش یابد و روابط‌عمومی بانک نظارت موثری بر عملکرد و انتصاب مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیر مجموعه داشته باشد.
سیفی تقویت ارتباط با مشتریان قبل و بعد از ارائه محصولات بانک را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: باید محصولات را به شکل مناسبی معرفی کنیم تا مشتری تمایل و انگیزه استفاده از آن را بیابد و پس از مصرف اگر بازخوردی مشاهده شد، روابط‌عمومی باید از این فرصت به خوبی استفاده کرده و موضوع جلب رضایت مشتریان و اعتماد آنها را به عنوان یکی از اصلی‌ترین موضوعات، در دستور کار قرار دهد.
وی فرهنگ‌سازی و آماده‌سازی بدنه و ظرفیت همکاران بانک و شرکت‌های تابعه برای توسعه و ترویج استفاده از محصولات بانک و شرکت‌ها را نیز از دیگر انتظارات خود از روابط‌عمومی عنوان کرد.
در پایان این نشست مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات و مدیرکل روابط‌عمومی بانک نیز مسائل و موارد مطرح شده توسط مدیران روابط‌عمومی شرکت‌ها مورد بحث و بررسی قرار داده و راهکارهای مناسب برای ارتقای همکاری بانک با شرکت‌ها، ایجاد دبیرخانه روابط عمومی شرکتها، هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود را به بحث و بررسی گذاشتند.
Print Friendly, PDF & Email
ادریس سالاریسیاست‌های کلان بانکمدیران روابط‌عمومیمحسن سیفیبانک صادرات ایران
پست قبلی
حضور مدیرعامل پتروشیمی نوری در افتتاحیه سومین جشنواره سلامت پتروشیمی های منطقه پارس
پست بعدی
اصلاح نظام بنگاه‌داری و فرصت‌های پیش روی ذوب‌آهن اصفهان

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه