جمعه 17 مرداد 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

نشست سراسری مدیران روابط‌عمومی شبکه بانک صادرات ایران برگزار شد/ اقبالی‌راد:​ بانک صادرات ایران شرایط بهتری را در سال آینده تجربه خواهد کرد

توسط منیرالسادات حسینی 11 بهمن 1403
11 بهمن 1403
56
به گزارش عصرسرعت از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، مهدی اقبالی‌راد در نشست سراسری مدیران روابط‌عمومی شبکه بانک صادرات ایران در مشهد مقدس با بیان این مطلب در زمینه اهمیت نقش و جایگاه روابط‌عمومی، افزود: پاسخگویی به موقع به مخاطبان و شناخت کافی از موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام بانکی، عامل مهمی در اقناع جامعه و کمک به پیشبرد اهداف بانک‌ها به شمار می‌آید.
وی با اشاره به برخی موفقیت‌های بانک صادرات ایران در ماه‌های اخیر، گفت: این بانک در شرایط فعلی از وضعیت مناسبی از نظر درآمد و شاخص‌های عملکردی برخوردار است و شناخت و آگاهی دقیق روابط‌عمومی‌ها از این وضعیت، سرعت دستیابی به موفقیت‌ها را بیشتر خواهد کرد.
اقبالی‌راد با تأکید بر اینکه موفقیت‌های بانک صادرات ایران حاصل زحمات و پشتیبانی ۶۰ هزار نفری کارکنان و‌ پیشکسوتان آن است، به اصلاح ساختارهای مالی بانک به عنوان مهمترین دستاوردهای این بانک اشاره کرد.
وی افزود: افزایش سرمایه در دو مقطع به صورت نقدی و از محل مازاد تجدید ارزیابی دارائی‌ها موجب شد تا شرایط ترازنامه و شرایط درآمدی بانک تقویت شده و بهبود یابد. بانک صادرات ایران در سال جاری توانسته وضعیت درآمدی خود را به صورت بسیار زیادی تغییر دهد و نسبت به رقبا در موقعیت مناسبی قرار گیرد.
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران اظهار کرد: امروز از نظر حجم منابع در رتبه چهارم نظام بانکی قرار داریم اما از نظر درصد رشد منابع در جایگاه دوم نظام بانکی ایستاده‌ایم. همچنین برآوردها نشان می‌دهد که جایگاه بانک در سال پیش رو از شرایط بهتری برخوردار خواهد بود چراکه امروز بانک از نظر پرداخت تسهیلات در رتبه اول نظام بانکی ایستاده و نتایج بهتری را سال آینده شاهد خواهیم بود.
وی افزود: بانک صادرات ایران با مدیریت نرخ سود و برخی دستورات فراسازمانی، توانست حاشیه سود و فاصله بین نرخ مؤثر تسهیلات و بهای تمام شده پول را از نیم درصد به ۱.۵ درصد افزایش دهد که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود و نتایج خوبی در صورت‌های مالی بانک بر جای گذاشت.
اقبالی‌راد ایجاد درگاه‌های خدمات بانکی الکترونیک از جمله سپینو و ارتقای سایر درگاه‌های بانکداری غیرحضوری را اقدامی مهم برای کاهش شلوغی شعب بانک عنوان کرد و افزود: با سرعت گرفتن روند پرداخت تسهیلات خرد در این سامانه‌ها، گام مهمی در خلوت‌سازی شعب خواهیم داشت.
او با اشاره به سابقه بی‌نظیر درآمدهای ارزی بانک صادرات ایران در دهه ۸۰، گفت: با اعمال تحریم‌های ناعادلانه، افت محسوسی در درآمدهای ارزی شبکه بانکی از جمله در بانک صادرات ایران رخ داد اما امروز به مدد اقدامات انجام شده در شعب خارج از کشور، شاهد موفقیت‌هایی در این زمینه هستیم به طوری‌که وضعیت شعب خارج از کشور سامان یافته و در سال جاری بالاترین رکورد وصول مطالبات خارج از کشور در بانک صادرات ایران محقق شده است.
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران همچنین موضوع برندینگ و ری‌برندینگ بانک را نیز از جمله اقدامات مهم در دست اجرا عنوان کرد و افزود: محصولات جدیدی که بانک صادرات ایران پس از سال‌ها به جامعه معرفی کرد، هم بر عملیات بانکی و هم در افزایش سهم از بازار تأثیر مثبت داشته و انتظار داریم که با معرفی بهتر این محصولات، بتوان اهداف بانک را بهتر از گذشته محقق کرد.
وی در پایان ایجاد همسویی بیشتر، همراستایی و هماهنگی مدیران و کارکنان بانک را از دیگر کارکردهای مهم روابط‌عمومی‌ها برشمرد و بر استفاده بهینه از این ظرفیت تأکید کرد.
هدایت نصرالهی، مشاور مدیرعامل و مدیر امور حوزه مدیریت و ارتباطات بانک صادرات ایران نیز در این نشست با بیان اینکه تعامل و ارتباط با ذی‌نفعان درون سازمانی و برون سازمانی از مهمترین وظایف روابط‌عمومی است، گفت: روابط‌عمومی باید فاصله بین مشتریان و ذی‌نفعان با سازمان را کم‌ کند و هر چه قدر که این فاصله کمتر شود، تحقق و دسترسی به اهداف سریع‌تر خواهد بود.
وی افزود: روابط‌عمومی یک واحد میان‌بخشی است که باید از اطلاعات و عملکرد بانک آگاهی داشته باشد و چه قدر که میزان آگاهی بیشتر باشد، قطعا ارتباط و تعامل بهتری در مسیر تحقق اهداف رقم خواهد خورد.
نصرالهی شفافیت در اطلاع‌رسانی و اقناع مشتریان را همان «جهاد تبیین» دانست و بر تبیین هرچه بهتر موفقیت‌ها، اهداف و دستاوردهای بانک صادرات ایران برای مخاطبان تأکید کرد.
دوره‌های تخصصی در نشست ۲ روزه مدیران روابط‌عمومی‌های بانک صادرات ایران در مشهد مقدس توسط اساتید برجسته کشور تدریس و مورد استقبال همکاران قرار گرفت.
در این همایش، هوش مصنوعی در زمینه تولید محتوی و کارکردهای آن در روابط‌عمومی توسط دکتر حسین امامی، کمپین‌نویسی در روابط‌عمومی توسط دکتر مجید رضائیان و مدیریت استراتژیک روابط‌عمومی توسط دکتر احمد یحیایی ایله‌ای ارائه شد.​
Print Friendly, PDF & Email
مهدی اقبالی‌رادمدیران روابط‌عمومیبانک صادرات ایرانجهاد تبیینهوش مصنوعی
پست قبلی
پیام تبریک دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 12 بهمن ، دهه مبارک فجر و چهل ششمین سالروز پیروز شکوهمند انقلاب اسلامی
پست بعدی
افتتاح آموزشگاه ۱۲ کلاسه چادرملو در اردکان با حضور دکتر قالیباف

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه