یکشنبه 18 خرداد 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

رایتل مرکز ثقل کسب و کارهای جدید در شستا است

توسط منیرالسادات حسینی 2 بهمن 1403
2 بهمن 1403
20

به گزارش عصرسرعت از شستا رسانه، محمدرضا سعیدی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی صبح امروز (سه شنبه 2 بهمن 1403) با حضور در رایتل از نزدیک در جریان وضعیت عملکرد این شرکت خدمات ارتباطی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه استراتژی، تخصیص و بهینه‌سازی منابع از اهمیت بالایی برخوردار است گفت:  در مدیریت راهبردی اصرار بر یک نقطه موجب هم‌افزایی است. در رایتل به دلیل محدود بودن منابع، روندها باید با دقت تمام دنبال شوند. پرواضح است که ما باید همواره  نسبت به متوسط صنعت شرکت‌های خدمات ارتباطی بازدهی بالاتری داشته باشیم.

مدیرعامل شستا تصریح کرد: مدیریت درآمد و مدیریت هزینه‌ها در شرکت خدمات ارتباطی رایتل بسیار مهم است و باید استفاده از تکنولوژی را در این شرکت توسعه دهیم‌؛ اقدامات هوشمندسازی رایتل می‌تواند روی تمامی صنایع اعمال شود که این اقدام می‌تواند برای آینده شستا و حتی کشور مفید باشد‌؛ باید این اقدامات را توسعه دهیم.

وی افزود: رایتل باید در متن محیط قرار گیرد و از نزدیک با چالش‌ها و مسئله‌ها مواجه شود و این رمز موفقیت آن خواهد بود.؛ شستا و شرکت‌های تابعه آن فرصت بسیار بزرگی برای رایتل به منظور توسعه کارهای کمی و کیفی و افزایش درآمد است زیرا این شرکت‌ها، بازیگرهای بزرگ اقتصاد ایران هستند.

سعیدی تأکید کرد: هم اکنون سرمایه اجتماعی مناسبی برای توسعه اقدامات رایتل و هوشمندسازی اقدامات زیرساختی در شرکت‌های غیر شستا و حتی هلدینگ‌های اقتصادی بزرگ وجود دارد که باید استراتژی متناسبی برای آن در نظر گرفت.

وی با اشاره به اینکه هر سازمان نیازمند مهارت و دانش برای بسط و توسعه استراتژی در محیط دارد و  باید شرکت خدمات ارتباطی رایتل برای تحول استراتژیک به این سمت و سو حرکت کند افزود: قابلیت‌های سازمانی مناسبی در رایتل وجود دارد اما باید توسعه یابد تا پاسخگوی خدمات آینده باشد.

مدیرعامل شستا گفت: سازمان این شرکت خدمات ارتباطی نیازمند یادگیری بیشتر، توسعه دانش و شناسایی فرصت‌ها است تا آنها را برای اجرای مطلوب تفسیر کند.

وی با تأکید بر اینکه قدرت جذب رایتل باید نسبت به سایر اپراتورها ارتقا یابد افزود: نیروی انسانی ماهر باید در هر سازمان در جای مناسبی قرار گیرد و باید این فرآیند در کنار یادگیری سازمانی نیروی انسانی اصلاح و بهبود یابد تا فهم توسعه خلق ارزش ارتقا یابد.

سعیدی تصریح کرد: رایتل می‌تواند با هزینه‌های کمتری نسبت به سایر اپراتورها کارهای بزرگی در نظام سلامت و دارو و فرصت‌های عظیم مانند کاهش مصرف انرژی و پیدا کردن راه حل‌های حاکمیت و وزارتخانه‌های متعدد انجام دهد؛ در این زمینه می‌توان از ظرفیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تأمین اجتماعی استفاده کرد زیرا رایتل وابسته به شستا بخشی از زیرمجموعه این وزارتخانه و سازمان است. رایتل باید ارائه دهنده راه حل در سطوح مختلف دولتی، بنگاهی و مشتریان فردی باشد.

در ابتدای این نشست توضیحات و گزارشات متعددی در خصوص استراتژی فعلی و آینده رایتل و پروژه‌های آتی این شرکت خدمات ارتباطی و همچنین طرح‌های هوشمندسازی و افزایش سودآوری و بهبود سهم بازار از سوی معاونین و مدیران این شرکت ارائه شد.

Print Friendly, PDF & Email
تحول اقتصاد ایرانتوسعه استراتژیخدمات ارتباطیرایتلشرکت خدمات ارتباطی رایتلمحمدرضا سعیدیمرکز ثقل کسب و کارهای جدیدشرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعیبهینه‌سازیهم‌افزاییهوشمند‌سازی
پست قبلی
تقدیر از صبا تأمین و سیمان تأمین در همایش 100 شرکت برتر ایران
پست بعدی
معدن کاری زیر زمینی راهکار توسعه پایدار صنعت فولاد

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه