دوشنبه 19 خرداد 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

تمام ظرفیت ستاد می بایست در خدمت شعب باشد/بازنگری در فرآیندها با رویكرد حل مسأله به منظور ایجاد ارزش برای مشتریان

در بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از شعبه مرکزی این بانک مطرح شد؛

توسط منیرالسادات حسینی 7 آذر 1403
7 آذر 1403
18

به گزارش عصرسرعت از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی که در جمع همکاران این شعبه حضور یافته بود با اشاره به اهمیت نقش همکاران شعب در انجام امور بانک و تقدیر از تلاش های بی شائبه آنان عنوان داشت: تمامی همکاران ستادی مکلف و موظف به همراهی و همفکری با همکاران شعب هستند و به نوعی بخش های ستادی می بایست در خدمت شعب باشند.
دکتر شایان بیان داشت: این بانک رسالت مهمی در رونق سرمایه‌گذاری، تأمین مالی واحدهای تولیدی و اشتغال پایدار درکشور بر عهده دارد و برای تحقق این هدف باید با بازنگری در فرآیندها، روند تسهیلات دهی را تسهیل نموده و با رویکرد حل مسأله برای مشتریان ایجاد ارزش کنیم.
وی ادامه داد: شعب باید در تخصیص منابع و ارائه تسهیلات، نقش فعالی داشته باشند و برای اینکه شعب به خوبی از عهده این مهم برآیند، ضرورت دارد که خود، وضعیت مطلوبی داشته باشند. بنابراین بررسی وضعیت آنان و تجزیه و تحلیل صورت های مالی شعب باید در دستور کار قرار گیرد و مدیران مالی ارشد بانک در شعب حضور یابند.
وی ادامه داد: لازم است از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود شعب در جهت ارایه خدمات به مشتریان استفاده نماییم و در این راستا در نظر داریم با توانمند سازی شعب و اصلاح رویه ها به ارایه خدمات و تسهیلات، شتاب بیشتری بخشیم و در این میان شعبه مرکزی باید نقش الگو و راهبر را برای دیگر شعب ایفا نماید.
مدیرعامل بانک با اشاره به ضرورت گردش مناسب و به موقع اطلاعات در تمامی بخش های بانک عنوان نمود: برای ایجاد نوآوری و خلاقیت و بکارگیری بهترین روش ها لازم است اطلاعات به صورت شفاف در اختیار تمامی بخش ها قرار بگیرد و نقطه نظرات و پیشنهادات همگان در هر تغییر و تحولی مد نظر قرار گیرد.
وی همچنین از ضرورت افزایش توانمندی مدیران و کارشناسان شعب سخن گفت و تاکید کرد: برای افزایش کارایی و اثربخشی لازم است سطح توانمندی شعب افزایش یابد تا شرایط تفویض اختیار بیشتر به آنان فراهم گردد.
مدیرعامل به لزوم ارائه برنامه مدون و منسجم برای تحقق اهداف بانک اشاره نمود و اظهار داشت: در فرصتی که تا پایان سال جاری باقیست باید سرعت تحقق اهداف و اجرای برنامه ها افزایش یابد.
وی همچنین ارتقای برند بانک صنعت و معدن را به عنوان تنها بانک تخصصی و توسعه ای بخش تولید و صنعت کشور ضروری دانست و بر لزوم بهبود هویت بصری تاکید نمود.
وی خاطرنشان کرد: بهبود شرایط همکاران به خصوص همکاران شعب یکی از اولویت های ماست و در حال بررسی و همفکری برای ارتقای سطح معیشت همکاران هستیم.
در ادامه مدیرعامل از بخش های مختلف این شعبه بازدید کرد و با مشتریان حاضر در شعبه در مورد سطح رضایتمندی آنان از سطح خدمات این بانک بحث و تبادل نظر نمود.

Print Friendly, PDF & Email
ارتقای برندافزایش توانمندیدکتر محمود شایانسطح رضایتمندیامیرهوشنگ عصارزادهبانک صنعت و معدن
پست قبلی
منابع انسانی، محور توسعه بنگاههای اقتصادی
پست بعدی
آقاجانلو: دستیابی به اهداف بخش معدن، بدون بخش خصوصی امکان پذیر نیست

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه