شناخت بازارهای هدف برای درآمدزایی بیشتر
شناسایی بازارهای هدف، همزمان با توسعه زیرساختها
به گزارش عصرسرعت از روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، دکتر جواد حاتمی در حاشیه یک دوره آموزشی در دانشگاه شریف (پردیس کیش) با اشاره به برنامهریزی این مجموعه برای تبدیل مواد خام به محصولی با ارزش افزوده بیشتر اظهار داشت: در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش با سرمایهگذاری و تملک معادن به دنبال تبدیل مواد خام به محصولی با ارزش افزوده بیشتر برای مصارف داخلی و حوزه صادرات هستیم.
مدیرعاملSKS، شناسایی بازارهای جدید برای صادرات را یکی از برنامههای مهم این مجموعه عنوان کرد و افزود: همزمان با توسعه زیرساختها و افزایش تولید، بهدنبال شناخت بازارهای هدف هستیم تا بتوانیم با بازارگردی، محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه و صادر کنیم. دکتر حاتمی ادامه داد: با مذاکرات بهدنبال ایجاد روابط تجاری و آشنایی با دانش و فنون این حوزه هستیم، تا با شناخت و فراگیری دانش روابط تجاری، درآمد مناسب و مطلوبی برای شرکت فولادکاوه جنوب کیش داشته باشیم. وی با اشاره به برگزاری سمپوزیوم فولاد در کیش گفت: این همایش بستر مناسبی برای برگزاری دورههای تکمیلی و آموزشی فراهم کرد. مدیرعاملSKS با تاکید بر ارتباط صنعت و دانشگاه گفت: این ارتباط در ایجاد بازارهای کار جدید و اشتغالزایی بسیار موثر خواهد بود.