دوشنبه 19 خرداد 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

برترین نشان مسوولیت اجتماعی به همراه اول رسید

توسط منیرالسادات حسینی 24 مهر 1403
24 مهر 1403
35

به گزارش عصرسرعت از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، چهارمین دوره جشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی (برند خوب) عصر روز سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ با حضور سازمان ها، شرکت های پیشرو در حوزه مسوولیت اجتماعی و محمدجعفر قائم پناه، معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به عنوان مهمان ویژه در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، پس از سخنرانی کوتاه هوشمند سفیدی دبیر جشنواره و رییس خانه روابط عمومی ایران، پیام ناتاشا پاولوویچ رییس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) قرائت شد.

ناتاشا پاولوویچ در بخشی از پیام خود با تاکید بر این که توسعه اقتصادی نباید موجب تخریب محیط زیست شود، از مسئولان حوزه ارتباطات خواست که مسوولیت اجتماعی خود را در زمینه تغییرات اقلیمی عملی کنند و برنامه ریزی های جدیدی در این زمینه داشته باشند.

وی تأکید کرد که تنها با تکیه بر ابزارهای ارتباطی و روابط عمومی، می توان از این مسئله جلوگیری کرد.

این جشنواره که با هدف ترویج فرهنگ مسوولیت اجتماعی و اهمیت آن برگزار می شود، تقدیر از سازمان های فعال در این حوزه را در سه سطح «در حال رشد»، «رشد یافته» و «پیشرو» انجام می دهد.

بر اساس تعریف جشنواره، «مسوولیت اجتماعی» یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولاً پیاده سازی آن بر عهده روابط عمومی است. روابط عمومی سرآمد فراتر از وظایف سازمانی خود عمل کرده و به عنوان یک شهروند مسئول سازمانی به عملکردی فراتر از چارچوب های سازمانی فکر و به سازمان کمک می کند تا با انسجام و قاطعیت بیشتر به سوی سرآمدی و اجرای مسوولیت اجتماعی حرکت کند.

مسوولیت اجتماعی شرکت ها که به بررسی نقش و تعهدات آنها در اجتماع و رعایت ارزش های اخلاقی می پردازد؛ از طریق کمک به جامعه به مسوولیت حفظ استانداردهای زندگی در آن محیط توجه دارد و با اتخاذ تاکتیک های لازم و حمایت هایی فراتر از الزامات قانونی به رشد و توسعه جامعه محل فعالیت خود کمک می کند.

در همین راستا، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور که فعالیت های مسوولیت اجتماعی خود را در سه محور «حمایتگری و اسپانسری»، «فعالیت های بشردوستانه» و «محیط زیست» تعریف کرده است، موفق به کسب دو نشان برتر در این جشنواره شد.

هیات داوران جشنواره به پاس برنامه ریزی، اجرا و توجه ویژه مدیریت ارتباطات همراه اول به مسوولیت اجتماعی، نشان عالی مسوولیت اجتماعی را به این شرکت اعطا کرد.

همچنین هیات داوران به دلیل اهتمام مدیرعامل همراه اول در ترویج مسوولیت اجتماعی، نشان «سفیر مسوولیت اجتماعی» را نیز به مهدی اخوان بهابادی تقدیم کرد.

Print Friendly, PDF & Email
بزرگترین اپراتور تلفن همراهجشنواره روابط عمومی و مسوولیت اجتماعی (برند خوب)مهدی اخوان بهابادینشان «سفیر مسوولیت اجتماعی»مرکز همایش های بین المللی صداوسیماشرکت ارتباطات سیار ایرانمسوولیت اجتماعیهمراه اول
پست قبلی
قیمت آهن میلگرد 1403/07/24
پست بعدی
بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی ایران برای چهارمین سال متوالی به ایرانسل رسید

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه