به گزارش عصر سرعت، محمدعلی زمانی، رئیس پشتیبانی فنی مشتریان فولاد مبارکه: استانداردها دستورالعملهایی دقیق برای تولید، آزمایش و ارزیابی محصولات است و باعث میشود محصولات از سطح کیفی مشخصی برخوردار باشد و عملکرد مطلوب آنها تضمین گردد. ازاینرو شرکت فولاد مبارکه بهعنوان بزرگترین تولیدکننده ورقهای فولادی در خاورمیانه از بدو تأسیس، استقرار استانداردهای مدیریتی در حوزههای مختلف را سرلوحه کار خود قرار داده است.
این سیاست ناشی از استراتژی سازمان مبنی بر ارتقای قابلیتهای سازمانی، حرکت نظاممند و یکپارچه در مسیر بهبود مستمر و تعالی سازمانی بوده است. همچنین تولید و عرضه محصولات طبق مشخصات فنی و کیفی و منطبق با استانداردهای بینالمللی به بازارهای داخلی و صادراتی باعث شده فولاد مبارکه همواره برتری خود را در حوزههای مختلفِ استاندارد و کیفیت حفظ کند.
شرکت فولاد مبارکه علاوه بر استقرار استانداردهای تولید محصول، نگاه ویژهای بر استانداردسازی ارائه خدمات به مشتریان خود داشته و با استقرار استاندارد ایزو ۱۰۰۰۲ بهمنظور رسیدگی به شکایات مشتریان و استاندارد ایزو ۱۰۰۰۴ جهت نظرسنجی از مشتریان، گامی بلند در مسیر خطمشی مشتریمداری و بهبود مستمر ارائه خدمت به مشتریان برداشته است.