کاوه مفاخری، مدیرعامل کارخانه بارز کردستان از بهره‌برداری از ۱۵ محصول جدید در این کارخانه طی دو سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: با توجه به تولید ۴۵ محصول در اندازه‌های مختلف، متنوع‌ترین محصولات سبک سواری در سطح کشور در اختیار شرکت بارز است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۲۴ درصد تولید لاستیک سبک کشور در کارخانه‌ی بارز کردستان انجام گرفت، که عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی تایر سواری را در سطح کشور از آن خود کردیم و این روند در سال جاری نیز تداوم خواهد داشت.

مفاخری اضافه کرد: در شهریور ماه سال‌جاری نیز رکورد بیش‌ترین تولید ماهانه، کم‌ترین میزان ضایعات و هم‌چنین کم‌ترین میزان بازگشتی محصولات را از بازار داشتیم.

وی گفت: برای فاز دوم طرح توسعه‌ی بارز کردستان، ۲۰۰ نفر نیرو در بخش‌های اپراتور، تکنسین فنی و کارشناس از طریق آزمون استخدامی، مصاحبه و ارسال رزومه جذب خواهند شد که آگهی استخدامی آن روی سایت گروه بارز بارگذاری شده است.

مدیرعامل کارخانه‌ی بارز کردستان تأکید کرد: تداوم تولید فعلی و افزایش تولید، افزایش اشتغال و بازپرداخت بدهی ارزی هم‌زمان با اجرای فاز توسعه، از موارد اصلی است که این کارخانه روی آن‌ها تمرکز کرده است.

وی بازپرداخت ۳۰ درصد از وام ارزی کارخانه در دو سال اخیر، اجرای برخی تأسیسات در فاز دوم طرح توسعه و بهبود سیستم تهویه در سالن‌های تولیدی را از دیگر اقدامات انجام گرفته برشمرد.

انتهای پیام/