شنبه 18 مرداد 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

مدیرعامل بانک ملی: هدفی بالاتر از ارائه خدمات متفاوت و فناورانه به مشتریان نداریم

توسط منیرالسادات حسینی 21 مهر 1403
21 مهر 1403
66

به گزارش عصر سرعت، در دومین روز از همایش بررسی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۳ در پنل تخصصی اعضای هیات مدیره، مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه در این همایش دو روزه گزارش‌های خوبی ارائه شده است، تصریح کرد: تحلیلی شدن گزارش‌ها و کاربردی شدن آن ها ما را برای دستیابی به اهداف بسیار کمک خواهد کرد و این مهم یکی از نقاط قوت همایش ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال بود. نقطه نظرات، نقدها و مشکلات باید مستمرا بیان، بررسی و مرتفع شوند؛ نپرداختن به مشکلات موجب ضرر و لطمه خواهد بود.

وی با اشاره بر تحول در حوزه فناوری و دیجیتال تاکید کرد: اولویتی برتر و مهم تر از حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ارائه خدمات متفاوت به مشتریان در بانک ملی ایران نداریم و باید در راستای تحقق این هدف مهم چشم اندازی 20 ساله داشته باشیم و برای آن سرمایه‌گذاری کنیم.

مدیرعامل بانک ملی ایران به تغییرات صنعت بانکداری در جهان اشاره و اذعان کرد: بانک ملی ایران گذشته‌ پر افتخاری را رقم زده و اکنون نیاز است با پشتوانه‌ گذشته، نگاهی بلند مدت به آینده داشته و همگام با تغییرات این صنعت در سطح جهانی در نظام بانکداری ایران پیشرو باشد.

وی با اشاره به اینکه تحقق اهداف عالیه بانک، هدف تمام ارکان بانک ملی ایران است، ادامه داد: منابع 55 میلیون سپرده گذار نزد ما در بانک ملی ایران به امانت است و برای حفظ این امانت با هرگونه اهمال‌کاری با جدیت برخورد خواهیم کرد.

نجار زاده ادامه داد: ساختار کلان بانک ملی ایران نیازمند اصلاحی است که باید توسط همکاران انجام شود و باید توجه داشت که بهترین و خبره‌ترین مشاوران ما، همکارانمان هستند که باید طرح‌ها و ایده‌هایشان را شنید.

مدیرعامل بانک ملی ایران با اعلام اینکه مشتریان از اجرا، سهولت و سرعت دریافت طرح مهربانی رضایتمندی کامل داشتند، تصریح کرد: این طرح جذب منابع قابل توجهی را برای بانک به همراه داشته که نشان می‌دهد تمرکز بر ارائه محصولات جدید و ایده‌های نو می‌تواند برای دستیابی به اهداف بانک و کسب رضایت حداکثری مشتریان مثمر ثمر باشد. مهم این است که از جوانان و نخبگان خلاق و ایده پرداز در این راستا بهره‌گیری شود.

وی افزود: شایسته سالاری در سیستم بانک ملی ایران باور و ذهنیتی است که باید جملگی به آن دست پیدا کنیم، از همین رو سازوکار آن باید شفاف و به صورت سامانه‌ای طراحی شود تا بتوانیم برای پیشبرد فعالیت‌ها، افراد مستعد را شناسایی و مدیران توانمند را انتصاب کنیم.

نجار زاده در پایان سخنان خود با توجه به اهمیت حوزه آموزش در روند شایسته سالاری خاطر نشان کرد: باید آموزش سنتی را رها کرده و به سمت شیوه‌های نوین آموزشی گام برداریم و همچنین از تولید محتوای آموزشی مناسب برای همکاران، فرزندان و خانواده آنان غافل نشویم.

Print Friendly, PDF & Email
نجار زادهمدیرعامل بانک ملی ایرانبانک ملیبانک ملی ایران
پست قبلی
هدفگذاری سهم بالای دو درصدی خدمات ارزی بانک توسعه تعاون در شبکه بانکی
پست بعدی
اداره کل آموزش بانک ملی ایران موفق به دریافت لوح تقدیر شد

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه