یکشنبه 18 خرداد 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

مدیرعامل بانک توسعه تعاون:سامانه های«مدیریت ونظارت برتفاهم نامه ها»و«رتبه بندی مشتریان» درراستای تکریم خدمت گیرندگان است

توسط منیرالسادات حسینی 1 مهر 1403
1 مهر 1403
35

به گزارش عصرسرعت،  محمد شیخ حسینی اعلام کرد: مدیریت دقیق و سریع تفاهم نامه ها و قراردادها عاملیت،کنترل منابع، مصارف و مطالبات تفاهم نامه،ارائه گزارش های تحلیلی، مقایسه ای ومدیریتی،مدیریت سریع گردش کار مراحل عقد تفاهم نامه و مدیریت ریسک های اعتباری، نقدینگی و عملیاتی مرتبط با اجرای تفاهم نامه ها و قراردادها از جمله اهداف راه اندازی سامانه «مدیریت و نظارت بر تفاهم نامه ها» است.
وی افزود: در این سامانه،مفاد تفاهم نامه به لحاظ تطابق با سیاست های اعتباری،الگوهای مجاز، اطلاعات مشتریان و سپرده های مجاز در لحظه ثبت تفاهم نامه به صورت سیستمی کنترل می شود.
این مقام ارشد بانکی بیان کرد: محاسبه میانگین ها و اعمال ضرایب به صورت دقیق و خودکار توسط سامانه انجام می شود.
شیخ حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیاتی شدن سامانه«رتبه بندی مشتریان» نیز گفت: براساس نتایج برخی تحقیقات بازاریابی،هزینه جذب مشتری جدید تقریباً پنج برابر هزینه نگهداری مشتریان قدیمی است، لذا شناسایی صحیح مشتریان با هدف حفظ مشتریان خوش حساب حاضر امری ضروری است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون ،ایجاد وحدت رویه با روش داده محور برای رتبه بندی مشتریان بر اساس سودآوری،رتبه بندی گروه های مختلف مشتریان به تفکیک منطقه ، حوزه فعالیت و …، شناسایی مشتریان ارزنده، شرکتی و زیان ده به روش علمی وخوشه بندی و بخش بندی مشتریان با هدف تدوین استراتژی های مناسب بازاریابی در راستای افزایش سودآوری از جمله اهداف عملیاتی شدن سامانه «رتبه بندی مشتریان» است.
وی تاکید کرد:عملیاتی شدن این سامانه ها موجب می شود دخالت عامل انسانی به حداقل برسد.شیخ حسینی گفت:راه اندازی این سامانه ها با استفاده ازتوان داخلی بانک صورت گرفته که اقدامی ستودنی وقابل تقدیر است.
در این مراسم حسین سرین رئیس اداره کل مشتریان و توسعه بازار گفت: مزایا رتبه بندی بر بستر جدید و استفاده از زیر ساخت سامانه سها این است که امکان تحلیل اطلاعات از کل به جز و برعکس وجود داشته باشد، همچنین نمایش اطلاعات به صورت مصور تحت گزارشات و داشبوردهای متنوع و پویا برای تصمیم گیری مدیران سطوح مختلف جهت تبدیل تهدیدها به فرصتها مد نظر است.وی افزود: سامانه سها دارای قابلیت انعطاف پذیری، پایداری، توسعه پذیری، و … است که از پلتفرم OAS (Oracle Analytic Server) که یکی از قدرتمندترین ابزارهای مطرح دنیا در مجموعه نرم افزارهای ارائه شده برای سامانه هوش تجاری است، پیاده سازی و به بهره برداری رسیده است.

Print Friendly, PDF & Email
رتبه بندی مشتریانمدیریت ونظارت برتفاهم نامه هابانک توسعه تعاونمحمد شیخ حسینی
پست قبلی
مدیرعامل بانك صنعت و معدن از چندین واحد تولیدی در استان البرز بازدید كرد/ پرداخت تسهیلات به 44 شركت دانش بنیان و پرداخت بالغ بر 194 هزار میلیارد ریال به 243 طرح صنعتی در این استان
پست بعدی
اختصاص سه خط اعتباری بانک توسعه تعاون به میزان 130 هزار میلیارد ریال ویژه تعاونی ها

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه