به گزارش عصرسرعت از روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک در طی 9 سال گذشته در فهرستی که هر ساله توسط مؤسسه بینالمللی «برندفاینانس» تهیه و توسط نشریه «بنکر» از زیرمجموعههای «Financial Times» اعلام میشود، بهعنوان با ارزشترین برند بانکی ایرانی معرفی شده است. .
پاسارگاد در ارزیابی سال024 با وجود شرایط بانکی تحریمهای مالی و بانکی تحمیلشده و کاهش ارزش پول ملی، با افزایش 20 پلهای در رتبهبندی و رشد 17.7درصدی در ارزش برند، با ارزش برند 893 میلیون دلار موفق به کسب جایگاه 218 در میان 500 برند معتبر. بانکی جهان شد و در رتبههای بالاتر نسبت به بسیاری از بانکهای معتبر منطقهای و جهانی قرار گرفت.
لازم به ذکر است بانک پاسارگاد در سال 2015 (به غیر از سال 2016 که در این رتبه بندی شرکت نکرد) در رتبه 500 برند بانکی برتر جهان حضور داشته و همیشه بهعنوان با ارزشترین برند بانکی ایرانی معرفی شده است و در سال 2018 ارزش برند بانکی پاسارگاد است. بالغ بر 1170 میلیون دلار ارزآوری شده بود.
گفتنی است بانک پاسارگاد پیش از این نیز در مجموعه موفقیتهای بینالمللی خود، در رتبهبندی 1000 بانک برتر جهان (سال 2023)، موفق به کسب جایگاه بیسابقه 205، رتبه اول و دوم جهان در کیفیت بازده سرمایه (ROC)، رتبه اول نتیجه و 15 جهان در شاخص بازده دارایی (ROA)و رتبه 17 شاخص بر اساس ویژگی لایه یک را داشت.
کسب رتبه 218 در میان 500برند برتر بانکی جهان با صعود 20 پله های بانک پاسارگاد
2,6K