شنبه 14 تیر 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

دكتر خورسندیان: روابط عمومی یك فرآیند ارتباطی دوسویه و راهبردی بین سازمان و ذینفعان است

توسط منیرالسادات حسینی 26 اردیبهشت 1403
26 اردیبهشت 1403
3,1K

به گزارش عصرسرعت از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، وی در این دیدار با تاکید بر اهمیت جایگاه روابط‌ عمومی در افکارسنجی، ایجاد دیدگاه و حس مثبت نسبت به سازمان و ارتقای سطح خدمت رسانی به مشتریان اظهار داشت: عملکرد مطلوب و موفق روابط عمومی می تواند نسبت به جذب و حفظ مشتریان و وفادارسازی آنان اثرات سازنده و ماندگاری داشته باشد.
وی تصریح کرد: عملکرد صحیح و حرفه ای روابط عمومی باید متناسب با جامعه هدف باشد به عنوان مثال مهمترین جامعه هدف بانک مشتریان آن هستند که اطلاع رسانی به موقع و افزایش رضایت آنان در اولویت قرار دارد.
وی با توجه به گستردگی و تنوع ابزارها و رسانه هایی که امروزه امکان ارتباط سریع و دوسویه مخاطبان و مشتریان با سازمان را فراهم می آورند بر ضرورت آینده نگری، توجه به سرفصل های تحول دیجیتال و همراهی روابط عمومی در این مسیر تاکید کرد و عنوان داشت: با استفاده از این ابزارها می توان از مسایل پیرامونی سازمان آگاه شد و به موقع نسبت به جهت گیری ها و دیدگاه های مختلف عکس العمل مناسب نشان داد و افکار عمومی را مدیریت نمود به طوریکه بدون تلاش و همراهی روابط عمومی، فرهنگ سازی برای تحول دیجیتال و استقرار آن در سازمان امکانپذیر نمی گردد.
دکتر خورسندیان تصریح کرد: بانک ها نقش مهمی را در حوزه اقتصاد کشور و گردش مالی آن بر عهده دارند و بدون شک بدون اطلاع رسانی صحیح در مورد فرآیند کار و نحوه خدمت رسانی  و دریافت بازخورد از مشتریان نمی توانند به نیازهای مشتریان خود پاسخ های به موقع و مناسبی بدهند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان داشت: وظیفه روابط عمومی نه فقط ایجاد ارتباط مناسب و متقابل بین بانک و مشتریان بوده بلکه ارتباط اثربخش و سازنده بین بخش های مختلف صف و ستاد بانک را میسر ساخته و آن را تقویت می کند و فضایی امن و سرشار از آرامش برای فعالیت بهتر و بیشتر تمامی کارکنان فراهم می آورد.
گفتنی است، در این جلسه دکتر محمد حسن ترابی مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن ضمن تقدیر از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره، گزارشی از عملکرد و برنامه های آتی این مدیریت ارائه نمود و پس از آن کارکنان این مدیریت به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود در خصوص بهبود عملکرد و فرآیندهای کاری این بخش پرداختند.

Print Friendly, PDF & Email
جایگاه روابط‌ عمومیدکتر محمد حسن ترابیوفادارسازیدوسویه و راهبردیروز ملی «ارتباطات و روابط عمومی»بانک صنعت و معدنتحول دیجیتالدكتر خورسندیان
پست قبلی
تقدیر مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از صندوق قرض‌الحسنه بانک پارسیان
پست بعدی
عزم جدی بانک رفاه کارگران برای حمایت از نهاد خانواده و ترویج فرزندآوری

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه