پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

ادریسی: سال ۱۴۰۲ سال گذر از روابط عمومی سنتی به روابط عمومی مدرن بود

توسط منیرالسادات حسینی 26 اردیبهشت 1403
26 اردیبهشت 1403
2,7K

به گزارش عصرسرعت، سولماز ادریسی  که در نخستین نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی هفت طرح فولادی درسال ۱۴۰۳سخن می‌گفت افزود: سال گذشته برای ما سال مهندسی مجدد روابط عمومی در راستای اهداف شرکت ملی فولاد ایران بود. درسال گذشته کارهای ماندگاری صورت گرفته که با برنامه ریزی اصولی و کار تیمی منسجم به نتیجه رسید و در پایان سال نتایج ارزیابی که از مدیریت‌های روابط عمومی صورت گرفت باعث افتخار بود.

ادریسی افزود: در ابتدای هر سال با برگزاری جلسات هدفمند با همفکری مدیران روابط عمومی هفت طرح فولادی استانی، برنامه هر سال مشخص و با زمانبندی دقیق و نظم کاری انجام می‌شود و در پایان سال نیز با ارزیابی از عملکرد روابط عمومی‌ها به بررسی نقاط قوت و ضعف پرداخته می شود تا با عارضه یابی در راستای اهداف شرکت گام های محکمی برداشته شود.

ادریسی، درتبیین چگونگی انجام ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها خاطرنشان ساخت: برای انجام دقیق و تخصصی ارزیابی عملکردها از افراد متخصص و توانمند درحوزه روابط عمومی کمک گرفتیم و در این میان، مدیریت واحد فناوری اطلاعات شرکت ملی فولاد ایران نیز کمک بسیار مهمی در ارزیابی اقدامات الکترونیکی و دیجیتالی روابط عمومی ها به ما نمودند که توانستیم در یک رقابت بسیار تنگاتنگ به نتایج بدست آمده برسیم.

وی همچنین در خصوص اقدامات بسیارمهم و امید آفرین برای مردم و مخاطبین اظهارداشت: درسال گذشته اقدامات بسیار مهمی برای به ثمر نشستن اهداف طرح های هفتگانه انجام شد که شاهد ده ها رویداد بزرگ فولادی بودیم که پس از سال ها چشم انتظاری به مرحله اجرا درآمدند، که تولید آزمایشی اولین شمش سپیددشت، اولین ذوب غدیرنی ریز و شادگان، انجام اولین قوس میانه و قاینات، از اقدامات مهم در سال ۱۴۰۲ بودند که با تلاش روابط عمومی طرح ها، این رخدادهای امیدآفرین و توسعه محور با روش های نوین ارتباطی به جامعه و افکارعمومی منتقل شد و مردم توانستند با دریافت اخبارخوب و امیدوار کننده به نقش اساسی و زیربنایی این طرح ها پی ببرند.

سولماز ادریسی همچنین درخصوص استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی درطرح های هفتگانه افزود: در راستای ایجاد ارتباط دو سویه با مخاطبین، روابط عمومی طرح ها با هماهنگی کامل، اقدامات لازم را برای استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی انجام دادند و توانستند جامعه هدف و مخاطبین خود را در منطقه استان و حتی کشور گسترش دهند و نقش و ثمرات این طرح ها در بلندمدت را برای مردم توضیح دهند.

نامبرده درخاتمه سخنانش افزود: سال جاری، سالی برای انجام آموزش های کاربردی و تلاش برای گذر کامل و کارشناسی شده از روابط عمومی سنتی به روابط عمومی نوین می‌باشد و انتظار داریم که دوستان و همکاران ما با بهره‌مندی از تجارب سال گذشته، سال ۱۴۰۳ را با قدرت بیشتری در راستای اجرایی نمودن و فعالیت در راستای نامگذاری هدفمند سال که ” آموزش، تخصص‌گرایی، دانش و تبیین برندنیسکو “خواهد بود، برنامه های خود را تهیه و با هماهنگی کامل اجرایی نمایند.

بنا به این گزارش درمراسم تجلیل از برگزیدگان روابط عمومی های برتر طرح های هفتگانه فولادی استانی، عمیدی مدیر دفتر رسانه و ارتباطات وزارت صمت، مس فروش رئیس هیات مدیره شرکت ملی فولاد ایران و فرجی معاون مالی و توسعه منابع انسانی این شرکت حضور داشتند و تندیس‌ روابط عمومی های  برتر را اهدا کردند.

 

Print Friendly, PDF & Email
روابط عمومی سنتیسولماز ادریسیابزارهای نوین ارتباطیشرکت ملی فولاد ایرانمدیر روابط عمومی
پست قبلی
تعامل بین بخش خصوصی و دولت لازمه توسعه اقتصادی است
پست بعدی
قبادی سامانی: تعریف مسئولیت های جدید متناسب با شعار سال در راستای اعتلای جایگاه شرکت ملی فولاد ایران

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه