به گزارش عصرسرعت از تاصیکو: طی سفر یک روزه امیرحسین نادری و هیات همراه به زاهدان، از محل احداث کارخانه استحصال طلای تفتان، معدن طلای مادوفتی و روستای بیداستر بازدید کردند.

بدنبال سرمایه‌گذاری هلدینگ صدرتامین در کارخانه استحصال طلای تفتان واقع در استان سیستان و بلوچستان، با هدف توسعه منطقه‌ای، امیر حسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدر تامین امروز 6 آبان ماه 1402 بهمراه مدیران ارشد هلدینگ به زاهدان سفر کرد.

امیرحسین نادری در راستای پیگیری وعده‌های گذشته خود در بازدید از منطقه تفتان با عزیمت به روستای بیداستر از نزدیک با مردم و اهالی روستا گفتگو کرد و در جریان مراحل تکمیل و تجهیز خانه بهداشت و مدرسه که از محل مسئولیت‌های اجتماعی این پروژه ساخته شده است، قرار گرفت.

مدیرعامل هلدینگ صدرتامین از معدن طلای مادوفتی، جاده‌های جدید احداث شده، مراحل تکمیل عملیات اکتشاف و سد باطله مواد معدنی بازدید و از نزدیک با مدیران محلی و شرکت‌های مشاور و پیمانکار و گفتگو کرد.

پروژه احداث کارخانه استحصال طلای تفتان با هدف تولید سالیانه ۵۰۰کیلوگرم در طرح اولیه و در طرح دوم ۱۰۰۰ کیلوگرم طلا و اشتغال‌زایی مناسبی درشهرستان خاش، منطقه تفتان در سال 1401 آغاز شد.

براساس اکتشافات انجام شده در معدن طلای تفتان، این معدن با ذخیره بیش از 100 میلیون تن کانسنگ طلا، از بزرگترین معادن طلای کشور است.

شایان ذکر است نظر به ظرفیت سرمایه‌گذاری تاصیکو و نیز جذابیت طلا برای بورس «شرکت پروژه استحصال طلای تفتان» در مهرماه ۱۴۰۲در بازار سرمایه پذیرفته شد.