شنبه 14 تیر 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

توسعه ابزارها و شیوه های جدید بازاریابی به بهبود عملکرد بانک کمک می کند

مدیرعامل بانک ملی ایران:

توسط منیرالسادات حسینی 19 مهر 1402
19 مهر 1402
129

مدیرعامل بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد شش ماهه بانک با بیان این که توجه ویژه به ابعاد مختلف بازاریابی از عوامل مهم بهبود عملکرد بانک خواهد بود، گفت: با طراحی و تولید محصولات و ابزارهای نوین و جدید باید به سمت بازاریابی هدفمند و هوشمند حرکت کنیم تا شاهد موفقیت های چشمگیر بانک باشیم.

به گزارش عصرسرعت از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در این همايش که با حضور اعضای هیات مدیره، هیات عامل، معاونان، مدیران امور و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان ارشد این بانک برگزار شد، پیرامون رشد و توسعه وضعیت بازاریابی در بانک اظهارداشت: ارتباط و تعامل با مشتریان و رسیدگی به امور بازاریابی در شعب باید در دستور کار مدیران برای جذب بیشتر منابع و بهبود وضعیت نقدینگی باشد.

وی ضمن تقدیر از همکاری و هم پوشانی مطلوب وموثر تمامی واحدها که در پیشبرد اهداف بانک طی شش ماه نخست امسال نقش آفرینی کردند، با اشاره به محدودیت ها و مشکلات موجود، مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های بانک ملی ایران را تا پایان سال تبیین کرد.

نجارزاده در ادامه ضمن تاکید بر افزایش تفویض اختیارات به رؤسای شعب در راستای نوآوری و خلاقیت برای دستیابی به اهداف عالیه بانک اظهار داشت : ترفیعات و انتصابات همکاران در بانک نیز براساس شاخصه ها و معیارهای شایستگی و کارنامه عملکرد همکاران انجام می شود و بکار بردن این معیارها در تمامی ارکان بانک لازم و ضروری است.

وی در بخش دیگری از این همایش طی سخنانی مهمترين دارایی و سرمایه بانک را نیروی انسانی آن دانست و افزود: جانشین پروری، شایسته سالاری و آموزش همکاران در سراسر کشور با اهمیت است چرا که این عزیزان در آینده نزدیک عهده دار مسئولیت های اجرایی مختلفی در بانک خواهند بود ، از این رو باید بتوانند از پس مسئولیتی که پذیرفته اند به خوبی برآیند.

دکتر نجارزاده با بیان این که تلاش در مسیر رضایتمندی همکاران باید شتاب بیشتری بگیرد، افزود: موضوع بهبود وضعیت معیشت، رفاه و درمان همکاران پیش از هر موضوعی در بانک مهم است.

مدیرعامل بانک گسترش بانکداری جامع را در بانک ملی ایران لازم و ضروری دانست و یادآورشد: با توجه به شرایط رقابتی و حرکت شبکه بانکی در مسیر تخصصی شدن، بانک ملی ایران نیز باید به سرعت در حوزه بانکداری جامع بیش از پیش گام بردارد.

وی در ادامه به همفکری، همکاری، همگرایی و کمک ها و حمایت های همه همکاران در رشد و گسترش بانکداری جامع در بانک اشاره کرد و افزود: با سازوکاری مناسب و تامین زیرساخت های اساسی همانند تولید محصولات منحصربفرد در هر منطقه و استان، خدمات جدید، توسعه فناوری، تدوین فرآیندها و روش های جدید، شناسایی و جذب نیروهای متخصص، تدوین دستورالمعل های مناسب و … زمینه موفقیت در بانکداری جامع باید فراهم شود .

دکتر نجارزاده در این همایش ایجاد تحول در حوزه فناوری و ارائه خدمات غیرحضوری را در بانک با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: تمامی ارکان، اجزاء و شرکت‌های تابعه بانک در حوزه فناوری امسال برای موفقیت و کسب دستاوردهای جدید در بانک باید با بسیج امکانات و تمام توان حرکت کنند.

وی  در ادامه از برگزاری مجمع عمومی برای هریک از استان ها خبر داد و افزود: بانک برای رسیدن به تحول و کسب دستاوردهای جدید نیاز به بازنگری در برخی حوزه ها و تدوین یک برنامه جامع و مدون 5 ساله دارد.

وی با توصیف این مطلب که حیات بانک براساس ارائه خدمات بهینه و نوین به مشتریان است، خاطرنشان کرد: با رفتار حرفه ای، تکیه بر کار گروهی، خردجمعی و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌ های به عمل آمده بنا داریم در شش ماه دوم سال سهم بیشتری از بازار را کسب کنیم.

در ادامه این همایش نیز کارگروهی با حضور اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران برگزار شد که در این کارگروه مدیران ارشد بانک به تشریح، بیان مسائل و بررسی موضوعات مربوطه پیرامون امور بانکی و صف و ستاد پرداختند و ضمن پاسخگویی به سوالات حاضران، راهکارهای لازم را ارائه دادند.

در این کارگروه بر حضور بیشتر در  بازار سرمایه، کاهش مطالبات، مدیریت و جذب منابع، افزایش سهم بازار، تقویت برنامه ریزی، حمایت گری، گسترش نظام پیشنهادات، وصول مطالبات، ارائه ابزارهای تعهدی و لزوم داشتن محصولات برتر تاکید شد.

همچنین توسعه زیرساخت های فناوری، تفویض اختیار، رسیدگی به امور اتباع، کمک به توسعه نهضت ملی مسکن، شایسته سالاری، اهمیت به جریانات مالی، ساماندهی داده ها، رفع ناترازی، کمک به معیشت همکاران، اصلاح کسری کادر شعب، تقویت جانشین پروری، شفافیت در امور، تقویت بازاریابی و کمک به سوددهی بانک نیز از مهمترین محورهای این کارگروه بود.
گفتنی است، در پایان این همایش از تمبر ویژه 95 سالگی بانک رونمایی شد و رتبه های برتر ادارات امور شعب استان ها، شعب مستقل و شعب برتر درجه 2 تا 5 در عملکرد شش ماه امسال انتخاب و معرفی شدند.

  • بانک ملی ایران

Print Friendly, PDF & Email
شیوه های جدید بازاریابیهدفمند و هوشمندتوسعه ابزارهابانک ملی ایراندکتر ابوالفضل نجارزاده
پست قبلی
گفتگوی “سفیر” با عضو شورای دولتی عمان – رشد اقتصادی کشورهای مسلمان با اجرای بانکداری اسلامی
پست بعدی
برندگان خوش شانس نیک آفرین سوم مشخص شدند

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه