یکشنبه 25 خرداد 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

بانک سپه نشان عالی و لوح سفیر ومروج برتر مسئولیت اجتماعی را کسب کرد

بانک سپه در دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق به دریافت نشان عالی 6 ستاره و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی شد.

توسط منیرالسادات حسینی 8 شهریور 1401
8 شهریور 1401
616

بانک سپه نشان عالی و لوح سفیر ومروج برتر مسئولیت اجتماعی را کسب کرد

بانک سپه در دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی موفق به دریافت نشان عالی 6 ستاره و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ در مراسم پایانی دومین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی که 31 مرداد ماه سال جاری در مرکز همایشهای سازمان صدا و سیما برگزار شد، نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی به پاس فعالیت گسترده بانک سپه در این حوزه، به دکتر آیت اله ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه اهدا شد. همچنین از اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه نیز با اهدای نشان عالی 6 ستاره مسئولیت اجتماعی تجلیل به عمل آمد.
در بخشی از نشان عالی 6 ستاره مسئولیت اجتماعی که به امضای هوشمند سفیدی رئیس دومین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی رسیده،آمده است:” هیئت داوران دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی ” با درک بایسته از اهمیت مسئولیت اجتماعی و لزوم تقویت این رویکرد در بین سازمان ها به این ضرورت توجه دارد و بر این اساس، به پاس توجه، تأ کید، برنامه ریزی، استقرار و اقدام در زمینه مسئولیت اجتماعی توسط آن مدیریت محترم، نشان عالی مسئولیت اجتماعی 6 ستاره را به آن بانک تقدیم می کند.”
دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با هدف کمک به اعتلای فعالیتهای مسئولیت اجتماعی در سازمانها و بهینه سازی آنها، با انجام ممیزی،ارزیابی و تقدیر از سازمان های فعال در زمینه مسئولیتهای اجتماعی در سه سطح “درحال رشد”،”رشدیافته” و “پیشرو”،برگزاری دو کارگاه آموزشی مجازی در حوزه های درون و برون سازمانی و انتشارویژه نامه “روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی” طی روزهای 30 و 31 مردادماه سال 1401 در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
امضای هوشمندبانک سپهروابط عمومیسفیر ومروج برترمسئولیت اجتماعی
پست قبلی
با ادعای مطرح شده در رسانه‌های معاند مبنی بر فساد ۹۲ هزار میلیارد تومانی مخالفیم
پست بعدی
پرداخت وام ازدواج بانک صادرات ایران در هفته دولت سرعت گرفت

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه