شنبه 18 مرداد 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه
رضا حیدری

شناسایی و تأمین حداكثری نیاز بازار مصرفی مشتریان خُرد استان‌ها در دستور كار مراكز خدماتی

توسط dostmoshaver 31 تیر 1402
31 تیر 1402
104

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در بازدید از شرکت آهن و فولاد اصفهان، یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فولاد متیل، تأکید کرد: شناسایی و تأمین حداکثری نیاز بازار مصرفی مشتریان خُرد استان‌ها در دستور کار مراکز خدماتی قرار گیرد.

در این بازدید که مدیرعامل فولاد مبارکه را جمعی از معاونان این شرکت همراهی می‌کردند، طیب‌نیا ضمن بررسی روند فعالیت کارگاه تولید شرکت آهن و فولاد اصفهان، بر توسعه و استفاده از ظرفیت‌های موجود این شرکت تأکید کرد.

وی پیگیری برنامه‌ریزی جهت توسعه خدمات، تولید و استفاده از ظرفیت‌های این مرکز خدماتی را ضروری دانست و گفت:‌ شناسایی و برنامه‌ریزی به‌منظور تأمین نیاز بازار مصرف‌کنندگان ورق‌های فولادی استان اصفهان که بیشتر آن‌ها واحدهای کوچک تولیدی هستند از دیگر وظایف شرکت آهن و فولاد اصفهان است.

حمایت از مراکز خدماتی به نحو مطلوب

در ادامه این بازدید، رضا حیدری، معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه نیز ضمن قدردانی از مجموعه فولاد متیل و شرکت آهن و فولاد اصفهان، میزان استفاده بهینه و حداکثری از ظرفیت‌های موجود در شرکت آهن و فولاد اصفهان طی دو سال گذشته را قابل‌قبول دانست و گفت: در معاونت فروش و بازاریابی فولاد مبارکه تلاش خواهیم کرد از مراکز خدماتی به نحو مطلوب حمایت کنیم.

وی گفت:‌ با توجه به اینکه مدیرعامل فولاد مبارکه، مأموریت مهم مدیریت تمامی مراکز خدماتی را به هلدینگ فولاد متیل و مدیریت جدید آن واگذار کرده است، فرصت فوق‌العاده‌ای برای این هلدینگ ایجادشده تا بتواند از ظرفیت‌های موجود در جهت هم‌افزایی به نحو احسن استفاده کند.

رضا حیدری اظهار امیدواری کرد هلدینگ فولاد متیل مراکز خدماتی خود را فعال‌تر از همیشه وارد عمل کند و ظرفیت‌های خاموش مراکز خدماتی را به مدار فعالیت بازگرداند.

معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه تصریح کرد:‌ به‌منظور حمایت حداکثری از مراکز خدماتی در استان‌های مختلف، مدیریت فروش داخلی فولاد مبارکه نیازهای این مراکز را تجمیع خواهد کرد و پس از بررسی کارشناسی و صحت‌سنجی آن‌ها، میزان نیاز مراکز به محصولات را مشخص خواهد کرد. به‌گونه‌ای که حداکثر تخصیص محصولات فولادی برای مراکز انجام شود.

وی با تأکید بر اهمیت کار گروهی در همه موارد افزود: در طرح‌های توسعه مراکز خدماتی، باید امکان سرمایه‌گذاری مجدد وجود داشته باشد؛ چراکه مدیرعامل فولاد مبارکه نیز همواره بر توسعه کمی، کیفی و متوازن، استفاده از ظرفیت‌های موجود و توسعه خدمات در ابعاد مختلف که مهم‌ترین آن توسعه سرمایه‌های انسانی است، تأکید کرده‌اند. البته این امر نیز با برنامه‌ریزی، آموزش کارکنان و انجام کار گروهی نزد کارکنان محقق می‌شود.

همکاری و یکپارچگی بیشتر مراکز خدماتی، برای داشتن آینده‌ای بهتر

یونس حمزوی، مدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکه نیز در این جلسه، همکاری و یکپارچگی بیشتر مراکز خدماتی را برای داشتن آینده‌ای بهتر ضروری خواند و اظهار کرد: در این راستا با توجه به مدیریت قابل‌قبول شرکت آهن و فولاد اصفهان، می‌توان از ظرفیت‌ها و نقاط قوت این شرکت ازجمله متصل بودن به خطوط ریلی و وجود افراد خبره شرکت در استان و کشور استفاده کرد.

وی از فولاد مبارکه به‌عنوان یک دانشگاه بسیار بزرگ یاد و اضافه کرد: انتقال و استفاده از تجارب فولاد در شرکت‌های خدماتی قطعاً نتیجه قابل‌قبولی به همراه خواهد داشت.

شاخص میزان فروش محصولات به مصرف‌کنندگان واقعی در سطح مناسب

مجید فخاری مدیر برنامه‌ریزی، فروش و حمل محصولات فولاد مبارکه نیز در این جلسه اظهار کرد: شاخص‌های میزان توزیع شرکت آهن و فولاد اصفهان شامل خرده‌فروشی، فروش در استان و فروش محصول به مصرف‌کنندگان واقعی در سطح مناسبی قرار دارد؛ همچنین شاخص‌های ابلاغی در این شرکت به‌طور کامل اجرا شده و امکان فروش محصولات و توزیع آن با رعایت این شاخص‌ها فراهم است.

افزایش دوبرابری خدمات شرکت آهن و فولاد اصفهان طی دو سال اخیر

مظفر حاجیان مدیرعامل آهن و فولاد اصفهان نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای شرکت از افزایش دوبرابری خدمات این شرکت طی دو سال اخیر خبر داد و گفت:‌ طبق توان‌سنجی و خودسنجی انجام‌شده مبنی بر ظرفیت تخلیه و بارگیری ۶ هزار تن در یک روز، شرکت فولاد مبارکه می‌تواند در حوزه‌های مختلف بیش‌ازپیش از ظرفیت‌های شرکت آهن و فولاد اصفهان استفاده کند.

Print Friendly, PDF & Email
آهن و فولاد اصفهانرضا حیدریفولاد مبارکه اصفهانفولاد متیلمجید فخاریمدیر برنامه‌ریزی، فروش و حمل محصولات فولاد مبارکهمدیر فروش داخلی شرکت فولاد مبارکهمدیرعامل آهن و فولاد اصفهانمظفر حاجیانمعاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکهیونس حمزوی
پست قبلی
احداث واحد جدید اکسیژن با ظرفیت ۲۵ هزار نرمال مترمکعب در ساعت
پست بعدی
صعود ذوب‌آهن به جایگاه ششم برترین‌های بورس کالا

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه