با حضور حامدحسین ولی بیک مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان و محمد تاجمیر ریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل در مورخ سهشنبه ۱۴۰۲/۴/۲۷ جلسهای با مدیران مراکز خدماتی آتیه فولاد نقش جهان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان در این جلسه که با حضور حامدحسین ولی بیک مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان و محمد تاجمیر ریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل به همراه معاونین، مدیران ستاد و مدیران عامل مراکز خدماتی زیرمجموعه هلدینگ آتیه فولاد برگزار گردید.
در ابتدا حامدحسین ولی بیک مدیرعامل هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان ضمن تبریک به محمد تاجمیر ریاحی به عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ فولاد متیل اظهار داشت ادغام مراکز خدماتی در هلدینگ فولاد متیل در راستای استراتژی و معماری سازمانی فولاد مبارکه با هدف ارائه خدمات تخصصیتر، توسط مراکز خدماتی در سطح کشور صورت پذیرفته است. ایشان در ادامه اظهار امیدواری کردند فولاد متیل به عنوان بازوی واحد فروش و بازاریابی فولاد مبارکه بتواند جهت توزیع محصول در سطح کشور اقدامات موثرتری انجام داده و در نهایت موجبات رشد و سودآوری پایدار برای سهامداران محترم را فراهم نماید.
در ادامه رضا طهماسبی زاده در ارتباط با اقدامات و چگونگی نظارت معاونت راهبردی و امور شرکتهای هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان در خصوص مراکز خدماتی توضیحاتی ارائه و اعلام آمادگی نمود نسبت به انتقال تجربیات مجموعه در مرحله انتقال مراکز خدماتی به هلدینگ فولاد متیل هرگونه همکاری مورد نیاز انجام پذیرد.
در ادامه محمد تاجمیر ریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل ضمن تشکر از زحمات مجموعه هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان اظهار داشت از دیگر اهداف تمرکز مراکز خدماتی درهلدینگ فولاد متیل، ایجاد همافزایی و ارائه خدمات بهتر و در نتیجه سودآوری مناسب و پایدار برای فولاد متیل و هلدینگ آتیه فولاد نقش جهان میباشد.
وی در ادامه ضمن اشاره به پروژه تهیه سازههای فولادی مورد نیاز در طرحهای توسعه فولاد مبارکه مانند طرح نورد گرم ۲، از هلدینگ آتیه فولاد درخواست شناسایی و معرفی مشتریان بیشتری در سطح کشور در این زمینه نمود.
محمد تاجمیر ریاحی اظهار داشت تلاش میکنیم با تکمیل سبد محصول و تبادل کالا بین مراکز خدماتی توان این مراکز را بالا ببریم.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد با کمک همکاران خود در مراکز خدماتی بتوانند موجبات ارزش افزایی بیشتری را برای سهامداران فراهم نمایند.
در پایان مدیران عامل مراکز خدماتی ضمن تبریک به محمد تاجمیر ریاحی مدیرعامل هلدینگ فولاد متیل، خواستار اقدامات زیر جهت بهبود عملکرد خود گردیدند:
– اشتراک توانایی بین مراکز خدماتی
– آموزش حضوری به مراکز جهت استفاده از سیستم جدید
– اجازه ارائه خدمات به کارگاههای کوچک
– توزیع محصول بین مراکز خدماتی بر اساس نیاز بازار استانی
– افزایش توان عکسالعمل سریع در مراکز خدماتی با اصلاح قوانین
– استفاده از مزیت صادراتی در برخی از مراکز خدماتی
– بروز شدن ماشین آلات
– اجرای پروژه تبدیل اسلب به ورق
– اجرای پروژه تبدیل ورقهای بلااستفاده فولاد مبارکه به ورقهای مورد استفاده صنایع
– ورود به صنایع تبدیلی مرتبط با فولاد
– دریافت سهمیه از فولاد مبارکه برای ارائه خدمات سازهای