محمدیاسر طیبنیا در همین زمینه تصریح کرد: از ابتدای سال جاری بـه میـزان۲میلیـون و7۰۱هـزار و775تـن ثبـت سـفارش بـرای مصـرف کننـدگان داخلـی محصـولات فـولاد مبارکـه انجـام شـده اسـت؛ ایـن در حالـی اسـت کـه75درصـد ایـن محصـولات در بـورس کالا عرضـه شـده که این موضوع شـفافیت بیـش از پیـش در فـروش محصولات شـرکت را نشـان میدهـد. وی اولویـت اول فـولاد مبارکـه را تأمین نیـاز داخلی و جهتگیری شـرکت را بازاریابی و تشـخیص نیازهـای بـازار بهویـژه در بخش محصـولات ویژه فـولادی و تأمیـن این نیازهـا دانسـت و گفت:
خبرخوشبرایسهامداران بـه گفتـه طیبنیـا درآمـد۴مـاه ابتدایـی سـال جـاری ایـن شـرکت۸۴۰ هزار میلیـارد تومان بوده اسـت که در مقایسـه بـا درآمد چهارماهه سـال گذشـته که۶۰۶هـزار میلیـارد تومـان بـوده، رشـد۳۸.7درصدی را نشـان میدهد که این میزان رشد درآمد خبر خوشی برای سـهامداران است.
رشد68درصدیفروشمحصولاتدرتیرماه
وی ارتبـاط مؤثـر بـا مشـتریان و نـوآوری در بازاریابـی و چابکـی در تصمیمگیری را از دلایل رشـد فروش فولاد مبارکه دانسـت و گفت: فولاد مبارکـه در تیرماه امسـال فروشـی بیـش از ۲۰هـزار میلیارد تومـان به ثبت رسانده که نسبت به تیرماه سال گذشته رشد۶۸درصدی داشته است.
مدیرعامـل فـولاد مبارکـه در ادامـه از عرضـه۸7درصد محصـولات فولاد
مبارکـه در بـازار داخـل خبـر داد و گفـت:۱۳درصـد محصـولات شـرکت نیز بـه بازارهـای جهانـی صادرشـده اسـت تـا ضمـن ارزآوری برای کشـور، ارزش افزوده بیشـتری بـرای سـهامداران و ذینفعان شـرکت بـه ارمغان آورده باشـیم.
توسعهشبکهخردهفروشیازدیگراولویتهایفولاد مبارکه
طیبنیا خاطرنشان کرد: توسعه شبکه خرده فروشی به منظور کاهش فاصله قیمت بـازار با عرضـه های فـولاد مبارکه در بـورس از دیگـر اولویتهای فولاد مبارکه در سـال۱۴۰۲است.