سه‌شنبه 10 تیر 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

دکتر علی عسکری در مشارکترؤسای برند، مسئوليت اجتماعی و روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس:

توسط منیرالسادات حسینی 28 اردیبهشت 1402
28 اردیبهشت 1402
109

تقویت برند هلدینگ خلیج فارس، زمینه‌ساز تامین مالی پروژه‌ها با مشارکت توده‌های مردم است/ در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به پروژه‌های بزرگ و تاریخ‌ساز ورود مي كنيم/ ایجاد نهضت پایین دستی با مشارکت مردم، دعوت به سرمایه‌گذاری مولد است/ دانش‌آموزان ایرانی باید به صنعت پتروشیمی کشور ببالند
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تببین دقیق و هنرمندانه دستاوردهای بزرگ این هلدینگ و صنعت پتروشیمی برای مردم را موجب «رؤیا آفرینی» و افزایش حس «غرور ملی» دانست.

به گزارش مديريت بـرند، مسئـوليت اجتـماعي و روابط عمـومي شـركت صنـايع پتـروشيمي خليـج فـارس، دکتر علی عسکری بعد از پایان اولین روز از بیست و هفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در نشست فصلی رؤسای روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس و به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از اهمیت تقویت برند و تبیین دستاوردهای این هلدینگ سخن گفت.

وی با تبریک این روز و تشکر از مجموعه روابط عمومی هلدینگ و شرکت‌های تابعه، «مسئولیت اجتماعی»، «برند» و «روابط عمومی» را سه مفهوم بسیار مهم و محوری عنوان کرد و گفت: هلدینگ خلیج فارس امروز شرکت اول کشور به شمار می‌رود و در شرایطی که دشمنان با تمام قوا به دنبال ایجاد حس ناامیدی و تزریق حس «نمی‌شود» به مردم هستند بایستی با تبیین هنرمندانه و دقیق عملکرد و دستاوردهای هلدینگ خلیج فارس که محدود به مرزهای جغرافیایی نیست، موجب تقویت حس «غرور ملی» شویم.

علی عسکری تصریح کرد: علی‌رغم وجود برخی موانع بر سر راه تولید، شرکتی که در سودآوری، تولید و صادرات سرآمد و به دنبال سودآوری و بهره‌وری بیشتر است نوعی جهاد به شمار می‌رود.مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با بیان اینکه حدود ۷ هزار کارخانه و کارگاه بزرگ و کوچک از محصولات پتروشیمی خلیج فارس تغذیه می‌شوند، گفت: انشالله امسال به مرز ۱۶ میلیارد دلار فروش می‌رسیم و سود ۱۳۵ هزار میلیارد تومانی را محقق خواهیم کرد که این افزایش فروش و سود نیز چشمگیر است و بیان اینها «جهاد تبیین» است.

وی با تاکید بر اینکه «پتروشیمی‌ از مزیت‌های ملی کشور به شمار می‌رود»، افزود: ما به دقت در حال رصد رقیبان خود در آمریکا، روسیه و منطقه از جمله شل اویل هستیم و خود را یک رقابت جهانی تعریف کرده‌ایم، نگاه ما نگاهی جهانی و در تراز جمهوری اسلامی ایران است.

علی عسکری تصریح کرد: کار روابط عمومی بسیار مهم و مقدس است و باید آن را جدی گرفت، کار شما امید آفرینی در مقابل تلاش دشمن برای تزریق یأس به جامعه است.وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان اهمیت «تقویت‌ برند» در عرصه اقتصاد جهانی پرداخت و گفت: برندینگ و ارائه تصویر قوی از شرکت‌ها، امروز به نقطه مزیت، حتی برای شرکت مطرحی چون بنز و تویوتا تبدیل شده است، هرچند هلدینگ خلیج فارس محصولات خود را به مصرف کننده نهایی نمی‌فروشد اما تقویت برند هلدینگ یک ضرورت است.علی عسکری دستاوردهای فناورانه کشور در حوزه دفاعی و هسته‌ای را موجب ایجاد حس غرور در مردم عنوان کرد و گفت: باید با تبیین هنرمندانه دستاوردهای هلدینگ خلیج فارس و صنعت پتروشیمی کاری کنیم که دانش آموزان ما به محصولات کشوری ببالند.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در ادامه با تاکید بر اینکه صادرات محصولات پتروشیمی کشور با نقطه مطلوب فاصله دارد، اظهار داشت: ما امروز باید برای ۱۰۰ میلیارد دلار فروش محصولات پتروشیمی برنامه‌ریزی کنیم که رسیدن به این نقطه موجب تغییر چهره کشور می‌شود.

وی ادامه داد: لازمه رسیدن به این مهم، افزایش تولید و توسعه صنایع پایین دستی است و برای حرکت به سمت پایین دستی و فاصله گرفتن از خام فروشی ما نیاز به یک «جهاد پایین دستی» داریم و در این مسیر مشارکت و سرمایه‌گذاری مردم یک ضرورت است.علی عسکری تاکید کرد: هلدینگ خلیج فارس امروز در سیستم بانکی بسیار معتبر است و بانک‌ها در تامین مالی پروژه‌های هلدینگ در کنار ما هستند، همچنین در بازار سرمایه، «فارس» بیشترین ارزش بازار را دارد و نمادی مطمئن و سودآور نزد مردم شناخته می‌شود و با این شرایط اگر ما به دنبال جهاد پایین دستی با مشارکت مردم باشیم، باید به سمت تعریف صندوق پروژه و «تأمین مالی از طریق توده مردم» برویم که پایه اصلی این تامین مالی برندینگ، کار رسانه‌ای، تبلیغی، تبیین چشم‌انداز سودآوری پروژه‌ها و ایجاد حس اطمینان در مردم است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس افزود: امروز نیاز اقتصاد کشور ما هدایت مردم به سمت سرمایه‌گذاری مولد به جای سرمایه‌گذاری غیرمولد مانند خودرو، سکه و ارز است و جهاد پایین دستی که در آن افکار عمومی و مردم کارکرد ویژه‌ای دارند نمونه بارزی از یک سرمایه‌گذاری مولد، اشتغال آفرین و ثروت آفرین است.علی عسکری در بخش پایانی سخنان خود به حوزه «مسئولیت‌های اجتماعی» اشاره کرد.

 

و گفت: ما در قبال مناطق همجوار صنعت، وظایفی داریم که در قالب مسئولیت‌های اجتماعی باید با یک کار دقیق، عملی و در راستای رفع نیازهای واقعی مردم ورود کنیم.وی به سیاست تشکیل و حمایت از تیم‌های فوتبال و ورزشی برای استفاده دوگانه ارائه تصویر زیبا از شرکت و مسئولیت اجتماعی از سوی برخی شرکت‌ها اشاره و خاطر نشان کرد: ما در هلدینگ خلیج فارس‌ به دنبال ورود به پروژه‌های بزرگ و تاریخ‌ساز در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی هستیم که به زودی جزییات آن را اعلام می‌کنیم.
عظيــمي مديـر بـرند، مسئـوليت اجتمـاعي و روابط عمـومي شركت صنايع پتروشيمي خليـج فـارس: بازنگری در سیاست‌های مسئولیت اجتماعی در دستور کار است
پیش از سخنان دکتر علی عسکری در جمع رؤسای روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های تابعه، دکتر مهرداد عظیمی، مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی گروه با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی به بیان دستاوردها و تلاش‌های مجموعه روابط عمومی در یکسال گذشته پرداخت.وی برگزاری نخستین همایش پتروفن و برگزاری باشکوه چهارمین رویداد حمایت از ساخت داخل و همچنین برگزاری سه رویداد در سال‌جاری را از نقاط قوت خانواده روابط عمومی هلدینگ عنوان کرد.

عظیمی با اشاره به تاکید دکتر علی عسکری در ایجاد و عملکرد موثر و پررنگ قرارگاه روایت پیشرفت در هلدینگ خلیج فارس که با تایید و استقبال مسئولان همراه شده، بر تقویت همه جانبه تورهای بازدید گروه‌های مرجع از مجتمع‌های پتروشیمی هلدینگ و آشنایی با این صنعت و دستاوردهای هلدینگ تاکید کرد.

وی تقویت برند و تعریف سیاست‌های جدید در حوزه برندینگ را از دستورکارهای اصلی سال‌جاری این مدیریت خواند.مدیر برند، مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم جریان‌سازی رسانه‌ای و رصد دقیق تحولات مناطق همجوار صنعت ‌و افزایش تعامل با رسانه‌های محلی و سراسری تاکید کرد و گفت: مجموعه روابط عمومی در حوزه رسانه از انعکاس دهنده رویدادها باید به جریان‌سازی رسانه‌ای ارتقا یابد و در این مسیر برنامه‌های متعددی در دست تدوین و اجراست.عظیمی در بخش پاپانی سخنان خود با اشاره به اهمیت حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از برنامه‌ریزی برای افزایش قابل توجه بودجه مسئولیت‌های اجتماعی برای خدمت ماندگار و تاثیرگذار به مناطق همجوار صنعت خبر داد و خاطر نشان کرد: در این مسیر بازنگری در برخی ساز و کارهای اجرایی حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق عملیاتی در دستور کار است.

Print Friendly, PDF & Email
پروژهشرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارسمسئولیت‌های اجتماعیمشارکتهلدینگ خلیج فارس
پست قبلی
۸ پروژه هلدینگ خلیج فارس در سال جاری افتتاح می‌شود/شرط ابقای مدیران، شجاعت و جسارت تصمیم‌گیری به موقع است
پست بعدی
افزایش تولید فسفات اسفوردی؛ 13 درصد بیش از ظرفیت اسمی

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه