شنبه 18 مرداد 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران نگرانی تولید و اشتغال را بر طرف می‌کند

​سید ضیاء ایمانی در مراسم افتتاحیه بانکداری شرکتی:

توسط منیرالسادات حسینی 16 اسفند 1401
16 اسفند 1401
151

همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد باسعادت امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، اداره کل بانکداری شرکتی بانک صادرات ایران با هدف ارائه خدمات ویژه به مشتریان و واحدهای تولیدی بزرگ کشور با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد این بانک افتتاح شد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، سیدضیاء ایمانی، مدیرعامل این بانک در مراسم افتتاح این اداره کل، مأموریت ویژه این اداره را پاسخگویی سریع، متمرکز و منطبق با نیازهای تولیدکنندگان بزرگ و صنایع کشور و رفع دغدغه‌های تولید و اشتغال عنوان کرد و گفت: بهبود وضعیت نقدینگی نظام بانکی از جمله دغدغه‌های سیاست‌گذاران بوده و پیگیری‌های زیادی در این زمینه انجام شده است و امروز با برنامه‌ریزی‌هایی که در گذشته انجام و به اجرا گذاشته شد، وضعیت منابع بانک بسیار بهبود پیدا کرده است.
ایمانی افزود: یکی از خلاء‌های موجود در منابع در بانک صادرات ایران، نبود واحد تخصصی برای پرستاری از مشتریان بزرگ بود که این امر با ایجاد بانکداری شرکتی به عنوان یک مأموریت جدی در بانک تعریف و به صورت کامل‌تر برای ارائه خدمات به مشتریان ویژه بانک عملیاتی شده است.
وی با بیان اینکه در حوزه ارائه خدمات به مشتریان رویکرد و فرآیند جدیدی در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد: با بکارگیری توانمندی‌های نوین در بانکداری جامع و نگرانی‌های بخش صنعت، تولید و اشتغال تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.
مدیرعامل بانک صادرات ایران همچنین با تاکید بر توسعه خدمات و محصولات ارائه شده به مشتریان، گفت: امروزه عصر رقابت‌ در حوزه ابزارهای نوین در حوزه‌های مختلف بازاریابی است و طرح‌ها و خدمات مطلوبی  برای خدمت به مردم و صنایع در بانک صادرات ایران در حال اجرا است.
وی از آغاز به کار مرکز خدمات مالی (سوپر مارکت مالی ) بانک صادرات ایران خبر داد و گفت: در این مرکز خدمات شرکت‌های ابزاری بانک در این حوزه سامان‌دهی خواهند شد و معاونت سرمایه‌گذاری بانک در حال انجام اقدامات لازم برای تکمیل این پروژه است.
محسن سیفی، عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران نیز در این مراسم گفت: امروز در دنیا مدل بانکداری نسل چهارم با رویکردهای نوین مورد اقبال قرار گرفته و ارائه خدمات بانکداری خرد به شکل کنونی در شعب، منسوخ شده است.
وی از رونمایی پلتفرم بانکداری دیجیتال بانک صادرات ایران تا خرداد سال آینده خبر داد و افزود: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در حوزه فناوری اطلاعات و طرح و برنامه، بخش قابل توجهی از برنامه‌های بانکداری دیجیتال در ماه‌های آینده عملیاتی خواهد شد. در بانکداری نسل چهارم خدمات بانکداری خرد در درون شعبه اتفاق نمی‌افتد و اکوسیستم شبکه بانکی با هم رقابت خواهند کرد.
سیفی در توضیح تفاوت بانکداری جامع با بانکداری متداول در شعب، گفت: بانکداری جامع مخاطب‌محور و مشتری‌محور است و خدمات خود را بر اساس جامعه هدف طراحی می‌کند و در این مجموعه بانکداری «خرد»، «شرکتی»، «تجاری»، «سرمایه‌گذاری» و «اختصاصی» به هم پیوسته هستند. در این نوع بانکداری برای مشتری خاص محصول خاص طراحی می‌شود. در بانکداری جامع باید برای مشتری سرمایه‌گذار، مدل سرمایه‌گذاری طراحی شود. در مدل بانکداری تجاری باید در مدل‌های کسب و کار مورد بررسی قرار گرفته و نوع و مدل ورود بانکداری جامع به آن مورد بررسی قرار گیرد. همچنین در حوزه بانکداری تجاری باید نوع مصارف و هزینه‌ها با توجه به بازارهای مختلف و نوع کسب و کار مورد مطالعه قرار گیرد.
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران تاکید کرد: مشتریان همه خدمات را از شعبه دریافت خواهند کرد اما اداره کل بانکداری شرکتی به عنوان (BACK OFFICER) خدمات را با سرعت بیشتر و به صورت ویژه مورد پیگیری و پشتیبانی قرار می‌دهد و  مشتریان خاص در این اداره کل با جدیت پرستاری خواهند شد.
وی افزود: بانکداری شرکتی با محوریت نگاهداشت و پرستاری از مشتریان ویژه بانک ماموریت ویژه‌ای دارد و برای جذب منابع مشتریان از طریق به کارگیری نیروهای متخصص، نقش ویژه خود را در ارتقای و تعالی بانک ایفا خواهد کرد. با راه‌اندازی سامانه بانکداری شرکتی، مشتریان نیازی به حضور در شعبه نخواهند داشت.
مهدی اقبالی راد، معاون بانکداری جامع بانک صادرات ایران نیز در این نشست گفت: بانکداری شرکتی طی ١٠ سال گذشته در دنیا با هدف تخصصی‌تر کردن خدمات بانکداری برای واحدهای تولیدی و مشتریان خاص، با رویکرد جدی‌تری در قالب بانکداری جامع دنبال می‌شود.
وی افزود: مشتریان بانک متناسب با ماهیت فعالیت و نیازشان تقسیم‌بندی می‌شوند بر اساس نیاز آنها خدمات متنوع ارائه می‌شود و به عبارت بهتر، خدمات مشتری‌محور شده‌اند.

Print Friendly, PDF & Email
اشتغالبانک صادرات ایرانبانکداری دیجیتالسیدضیاء ایمانیمیلاد باسعادت امام عصر عجل‌الله تعالی فرجه الشریف
پست قبلی
افتتاح مرکز توسعه و پشتیبانی نوآوری و فناوری چادرملو
پست بعدی
قلب نیروگاه سیکل ترکیبی ۹۱۳ مگاواتی غدیر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد پهلو گرفت

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه