شنبه 14 تیر 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

تداوم فجر انرژی در اجرای پایش میزان رضایت جامعه/ یازدهمین نظرسنجی هم برگزار شد

توسط منیرالسادات حسینی 5 اسفند 1401
5 اسفند 1401
105

پایش میزان رضایت جامعه همواره به عنوان یک امر موثر در پیشرفت و بهبود عملکرد یک سازمان است.
شرکت فجر انرژی خلیج فارس با برگزاری نظرسنجی از جامعه پیرامونی، میزان رضایت را سنجش کرده است.
به گزارش روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس، روش انجام این نظرسنجی به این گونه بوده که نمایندگان مردم (نهاد های عمومی،حاکمیتی، مردم نهاد و شرکت های پتروشیمی همجوار) به گروه های عمومی، حاکمیتی-حمایتی و محیط زیستی تقسیم بندی شده و با ارائه پرسشنامه های تخصصی نظرات آن‌ها درباره عملکرد شرکت فجر انرژی خلیج فارس دریافت می شود.فجر انرژی در سال 1401 برای یازدهمین بار برای پایش عملکرد خود در ارتباط با جامعه در سال 1400 نظرسنجی را برگزار کرده است.
در نظر سنجی عملکرد سال 1400 هدف رضایتمندی همانند سال های گذشته 80 در نظر گرفته شده است که پس از انجام نظرسنجی میزان رضایت کلی 78.19 درصد بدست آمده است؛ این میزان سال گذشته 79.62 درصد بوده است.بخش محیط زیستی بیشترین میزان رضایتمندی را در کل نظرسنجی داشته است.
در بخش های عمومی، حاکمیتی و محیط زیست به ترتیب 74.38 ، 63.15 ، 82.83 درصد بوده است.
بالاترین و پایین ترین امتیازهای نظرسنجی سال 1400 بدین ترتیب آمده است:در گروه عمومی بالاترین رضایتمندی در بخش رعایت ارزش ها و کرامت انسانی بوده و پایین ترین رضایت از تصمیمات آینده و تغییرات در فجر که موثر و مرتبط با آن ها با میزان 59.11 درصد بوده است.
سال گذشته در این گروه بالاترین رضایتمندی در بخش پاسخگویی و مسئولیت پذیری در قبال تماس های تلفنی و مکاتبات شرکت با سازمان بوده و پایین ترین رضایت همانند امسال از تصمیمات آینده و تغییرات در فجر که موثر و مرتبط با آن بوده است.
در گروه حاکمیتی-حمایتی بالاترین رضایت در بخش عملکرد این شرکت در توسعه اقتصاد و آبادانی منطقه بوده و پایین ترین رضایتمندی از میزان آگاهی مخاطب از تصمیمات آینده و تغییرات در شرکت که موثر و مرتبط با آنها با میزان 47.5 درصد بوده است.
در سال گذشته نیز در این گروه بالاترین رضایت در بخش رعایت ارزش‌های اخلاقی و کرامت انسانی در شرکت فجر بوده و پایین ترین رضایتمندی همانند امسال از میزان آگاهی مخاطب از تصمیمات آینده و تغییرات در شرکت که موثر و مرتبط با آنهاست، بوده است.
در گروه محیط زیست بالاترین رضایتمندی در بخش عملکرد شرکت در توسعه و آبادانی فضای سبز بوده و پایین ترین رضایتمندی در بخش عملکرد این شرکت در دریافت و تصفیه پساب منطقه با میزان 73.46 است.
در نظرسنجی سال گذشته در گروه محیط زیست بالاترین رضایتمندی در بخش عملکرد شرکت در رعایت الزامات مرتبط با آلودگی صوتی بوده است؛ شرکت کنندگان نظرسنجی در گروه محیط زیست پایین ترین میزان رضایت برای این گروه را در نظر نگرفته بودند.
همچنین با توجه به بازخوردهای جامعه، شرکت فجر انرژی خلیج فارس اقداماتی در حوزه مسئولیت اجتماعی تعریف و اجرا کرده است.
تزریق برق با توان لحظه ای 500 مگاوات به شبکه سراسری در فصول گرم سال برای بهره مندی مردم منطقه، ارسال اکسیژن برای بیمارستان در اوج شیوع بیماری کرونا و … از جمله اقدامات یک سال اخیر این شرکت بوده است.
شایان به ذکر است این شرکت به همراه دیگر مجتمع های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس پروژه هایی خرسندساز تعریف و اجرا کرده است.
این پروژه در حوزه های مختلف علمی، فرهنگی اقتصادی بوده که در قالب 5 پروژه بزرگ اجرا شده و برای افزایش رضایت مندی جامعه محلی بوده است.

فجر انرژی همواره بر کار جمعی و اقدامات راهبردی برای توسعه و آبادانی شهرستان، در قالب شورای راهبردی مدیران عامل صنایع پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی تمرکز کرده و تاکیدی بر نگاه بلند مدت به خدمات اجتماعی دارد.

Print Friendly, PDF & Email
پتروشیمی خلیج فارستصفیه پسابحاکمیتشرکت فجر انرژی خلیج فارسمحیط زیست
پست قبلی
تجلیل از 37 رئیس شعبه موفق بانک سپه
پست بعدی
جوابیه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس:

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه