شنبه 18 مرداد 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

تأکید بر مشارکت روابط عمومی در تصمیم‌گیری‌های کلان سازمان

توسط منیرالسادات حسینی 27 اردیبهشت 1403
27 اردیبهشت 1403
2,1K

به گزارش عصرسرعت از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر افشین خانی در دیداری صمیمی با همکاران اداره کل روابط عمومی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، ضمن تبریک این روز گفت: روابط عمومی به عنوان محور اطلاع‌رسانی و اقناع، مشاور، امین و شریک مدیریت محسوب می‌شود و نقش تعیین‌کننده‌ای در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های کلان سازمانی ایفا می‌کند.

بر اساس این گزارش، دکتر خانی در این جلسه که با حضور اعضای هیأت مدیره بانک برگزار شد، بر ارتقاء کیفی تولیدات رسانه‌ای و فرهنگی در بانک تأکید کرد و افزود: اثربخشی و نمود بیرونی فعالیت‌های بانک در گرو اجرای برنامه‌های نظام‌مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده است و شرط عملیاتی شدن این رویکرد، بهره‌مندی از توانمندی نیرو‌های متخصص در روابط عمومی است و این موضوع بدون تعریف پیوست رسانه‌ای میسر نمی‌شود.

مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران افزود: تداخل وظایف بین واحدها، منجر به کاهش کیفی فعالیت‌ها می‌گردد و لازم است در برنامه‌ریزی‌های شوراهای بانک، به این موضوع توجه شود.

وی با اشاره به اقدامات شایسته و چشمگیر در سال گذشته که آن را نتیجه عزم جزم کلیه همکاران بانک برای تحول دانست، اذعان داشت: انعکاس مستمر تحولات بانک با هدف شناساندن توانمندی‌های بانک به مشتریان، ارکان داخلی بانک، سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان، بازرگانان و صادرکنندگان کشور، از دیگر وظایف روابط عمومی بانک است.

دکتر خانی «مدیریت بحران» را از دیگر کارکرد‌های مهم روابط عمومی‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: کاهش چالش‌های درون سازمانی و ایجاد فضای شفاف و دوستانه از مزیت‌های استقرار یک روابط عمومی حرفه‌ای است و در این فضاست که روابط عمومی می‌تواند در ذهن مخاطبان نفوذ کند.

وی یادآور شد: روابط عمومی باید به دنبال تدوین استراتژی برای ارتباط بین برند، سازمان و مخاطبان باشد؛ تحقق این هدف به معنای توفیق یک سازمان در دستیابی به هدف گذاری‌هاست.

سیدمرتضی ذکاوت، عضو هیأت مدیره بانک توسعه صادرات ایران نیز در این نشست گفت: روابط عمومی باید با اتخاذ تدابیر لازم برای ترویج فرهنگ سازمانی و انسجام فرهنگی تلاش بیشتری داشته باشد.

عضو هیأت مدیره بانک برانجام تبلیغات اثربخش و هدفمند با استفاده از ابزار‌ها و فعالیت‌های ارتباطی تأکید‌کرد.

همچنین نرگس نجفی عضو هیأت مدیره در این دیدار با تبریک روز روابط عمومی، معرفی صحیح و جامع خدمات بانک و شرکت‌های تابعه از طریق تارنمای بانک را مؤثر دانست و گفت: مشتریان از این شیوه می‌توانند از توانمندی‌های تخصصی بانک آگاه شوند.

در ادامه این نشست، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، پس از ارائه گزارش عملکرد این اداره کل در شش ماه اخیر، برنامه‌های آتی روابط عمومی را برای سال جاری مطرح کرد.

Print Friendly, PDF & Email
محور اطلاع‌رسانی و اقناعدکتر افشین خانیارتقاء کیفی تولیدات رسانه‌ایبانک توسعه صادرات ایرانتحقق اهدافروز ارتباطات و روابط عمومی
پست قبلی
مدیرعامل بانک ملی ایران با پیامی روز «ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت
پست بعدی
انتشار آگهی بیست و هفتمین حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه