به گزارش عصرسرعت از روابط عمومی؛ عبداللهی در این مراسم ضمن قدردانی از روسای موفق شعب بانک، پیشرفت و موفقیت شعبه را حاصل کار تیمی همه همکاران در شعبه بیان کرد و گفت: نتیجه زحمات روسا در اداره و برنامه ریزی امور شعبه بیانگر وجود همبستگی و همکاری در بین همکاران شعبه و مشارکت در فعالیت های روزانه و انسجام کارکنان و انجام کار گروهی است.
وی نقش روسای شعب در ارائه خدمات به مشتریان و ایجاد رضایت آنان را که همانا موجب رشد و پیشرفت بانک می شود، برجسته و مهمی دانست و افزود: برترین سرمایه هر سازمان منابع انسانی آن است و نیروی انسانی بانک ایران زمین همانند شعار زیبای ایران زمین خانه ماست توانسته است با تلاش و همت شبانه روزی همچون اعضای یک خانواده، بانک را به جایگاه و موفقیتی که امروز شاهد آن هستیم برسد.
عبداللهی نیروی انسانی متعهد، فرهیخته و متخصص را عامل اصلی موفقیت و یار و یاور بانک ایران زمین بیان کرد و خاطرنشان کرد: آمارها و عملکرد کارکنان بانک در این سال ها نشان می دهد همت جمعی همکاران بانک عامل اصلی پیشرفت بانک بوده و این یک ارزش است.
وی احترام، امانتداری و صداقت را سه خصوصیت مهم بانکدار در برخورد با مشتریان نظام بانکی دانست و گفت: این خصوصیات ملکه ذهن و عمل یکایک ما است و بر روی همین تکیه گاه ها و ستون ها، بناهای زیبا و مطلوب را استوار کردیم.
در این مراسم از روسای پانزده شعبه موفق بانک ایران زمین تقدیر و قدردانی شد.
تقدیر از روسای موفق شعب بانک ایران زمین
76
previous post