شنبه 18 مرداد 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

موضع‌گیری کمیسیون ملی برند (ویژند) در رابطه با معرفی برندها بدون ضابطه علمی با عنوان تندیس فروشی

توسط منیرالسادات حسینی 6 دی 1402
6 دی 1402
112

به گزارش عصرسرعت از وزارت صمت، «امیرحسین اسدی» مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار و دبیر کمیسیون ملی برند، ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیش نویس دستورالعمل نحوه حمایت و توسعه برند (ویژند ) ملی و بین‌المللی پس از چند ماه کار کارشناسی تهیه شده و به‌زودی به تصویب کمیسیون خواهد رسید.

وی افزود: در این بسته حمایتی، اقدامات و مشوق هایی برای برندهای برتر کشور همچون مشوق های تبلیغاتی، معافیت های مالیاتی، تبلیغات بین المللی و ….در نظر گرفته شده است.

دبیر کمیسیون ملی برند در ادامه تاکید کرد: با عنایت به لزوم توسعه شرکت‌ها و موسسات بین‌المللی تبلیغات و برندینگ، مقرر شد اعضای کمیسیون، تلاش خود را در رابطه با توسعه شرکت‌های بین‌المللی برندسازی و تبلیغات انجام دهند تا زمینه تبلیغا و برندسازی بهتر کالا و خدمات ایران در عرصه بین‌الملل فراهم آید.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد با هدف توسعه تبلیغات بین‌الملل صنایع کشور در بازارهای جهانی، جشنواره‌ای در خصوص تبلیغات و برندینگ بین‌الملی صنعت، با عنوان پیشنهادی جشنواره ملی تبلیغات بین‌المللی صنایع برنامه‌ریزی و اجرا شود تا کسب و کارهای فعال در حوزه بین‌الملل در این حوزه و نحوه فعالیت آنها مورد بررسی و الگوسازی قرار گیرد.

اسدی با بیان اینکه یکی از مشکلات حال حاضر کشور، معرفی برندهای مختلف توسط شرکت‌ها و موسسات مختلف بدون انجام فرآیندهای علمی است که اصطلاحا با عنوان تندیس فروشی در کشور مطرح است، خاطرنشان کرد: در این رابطه نامه‌ای به دستگاه‌های مربوطه ارسال شده تا از برگزاری همایش‌های انتخاب برند برتر، بدون ضابطه و دستورالعمل‌های علمی جلوگیری شود.

وی در ادامه یادآور شد: در این جلسه مقرر شد راهکارهای قانونی و فرهنگی ممانعت و توقف فرآیندهای غیررسمی موجود درکشور برای انتخاب برند برتر، حداکثر تا یک هفته توسط دبیرخانه مشخص و ابلاغ شود.

اسدی ادامه داد: با عنایت به لزوم ارزش‌گذاری برند، ساماندهی خرید و فروش برند، تدوین شاخص‌های مراکز ارائه خدمات برند و کمک به شکل‌دهی مسیر استاندارد ارزش‌گذاری، کمیسیون موظف شده تا حداکثر ظرف مدت دوماه، نسبت به تدوین درفت اولیه ارزش‌گذاری مبتنی بر نیازها، الزامات، راهبردها، قوانین و دستورالعمل ها اقدام و درفت اولیه آیین نامه نهایی خواهد شد.

وی همچنین گفت: کمیسیون ملی برند تلاش دارد تا یک مسیر شفاف، در دسترس و حرفه‌ای را در مسیر صاحبان کسب‌وکار قرار دهد تا با استفاده از ظرفیت‌های صنعت برند، زمینه‌ساز توسعه صنعت در کشور شود.

Print Friendly, PDF & Email
امیرحسین اسدیدبیر کمیسیون ملی برندتوسعه تبلیغات بین‌الملل صنایع کشورتوسعه برند (ویژند )موسسات بین‌المللی تبلیغات و برندینگکسب و کاروزارت صمت
پست قبلی
افزایش 3 درصدی تولید کنسانتره آهن در شرکت‌های بزرگ
پست بعدی
رویداد “کافه دانش سنگ آهن ” در بافق برگزار می‌شود

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه