خط مشی بهبود رضایت مشتریان – خط مشی نظام مدیریت شرکت فولاد خوزستان by منیرالسادات حسینی 27 مهر 1402 27 مهر 1402 113 به گزارش عصر سرعت، خط مشی بهبود رضایت مشتریان – خط مشی نظام مدیریت شرکت فولاد خوزستان رضایت مشتریاننظام مدیریتخط مشیامین ابراهیمیشرکت فولاد خوزستان previous post اقدامات جبرانساز فولاد مبارکه در حوزه آب next post پروژه نورد گرم ۲ فولاد مبارکه یکی از راهبردیترین پروژههای صنعت کشور است بیشتر بخوانید ایجاد فرصت مناسب برای دسترسی مردم به خودروهای... 1 آذر 1403 افزایش قیمت خودرو را تأیید نمیکنم/ شورای رقابت... 30 آبان 1403 واحد دوم بخار نیروگاه سیکل ترکیبی فردوسی توسط... 30 آبان 1403 جزئیات فرآیند طرحهای جایگزینی و اسقاط خودروهای فرسوده... 30 آبان 1403 پیام دکتر قبادی سامانی ، مدیر عامل شرکت... 30 آبان 1403 حاشیه سود کچاد در میان بالاترین های فولادی 30 آبان 1403 برگزاری پیشرویداد چادرو ۲۰۲۴ در دانشگاه یزد 30 آبان 1403 «ششمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران» 18... 29 آبان 1403 کاهش یک میلیون تنی تولید فولاد ایران در... 29 آبان 1403 خبر خوش برای سهامداران زاگرس 29 آبان 1403 Leave a Comment Cancel Reply Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.