یکشنبه 18 خرداد 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

تاکید آقاجانلو بر هم افزایی روابط عمومی های معدن و صنایع معدنی برای تحقق اهداف برنامه هفتم

در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری اطلاع رسانی روابط عمومی مطرح شد:

توسط منیرالسادات حسینی 12 دی 1403
12 دی 1403
21

به گزارش عصرسرعت از روابط عمومی ایمیدرو، محمد آقاجانلو عصر امروز در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری اطلاع رسانی روابط عمومی که با حضور حمیده بردباری معاون رسانه روابط عمومی دفتر رئیس جمهور ، فاطمه زارعان رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت صمت، معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو و مدیران شرکت های بزرگ معدن و صنایع معدنی برگزار شد، تصریح کرد: در بین بخش های مختلف اقتصادی، کمتر حوزه ای همچون معدن و صنایع معدنی سالانه رقمی در حدود 3-4 میلیارد دلار طرح در سراسر کشور آماده افتتاح می کند که این مهم نیاز به اطلاع رسانی نوین و مستمر را دوچندان می کند.

معاون وزیر صمت، مهمترین سند پیش روی توسعه این بخش را برنامه هفتم توسعه ذکر کرد و گفت: باید با همکاری و تلاش تمامی ارکان وزارت صنعت معدن و تجارت بتوانیم تولید محتوا و اطلاع رسانی خود را متمرکز بر تحقق هدف فوق، کنیم.

آقاجانلو با اشاره به تاکید رهبری و اهداف دولت بر امیدآفرینی در جامعه، گفت: رسالت این مجموعه در جایی اهمیت دوچندان می یابد که تبیین شایسته ای از عملکرد و برنامه ها داشته باشیم که در اینصورت در مسیر امیدآفرینی قدم گذاشته ایم.

ضرورت اطلاع رسانی خدمات ارایه شده در مسئولیت اجتماعی

وی اطلاع رسانی به موقع و صحیح را لازمه تحقق اهداف در حوزه روابط عمومی شرکت های معدنی و صنایع معدنی دانست و گفت: طی سال های گذشته شرکت های این بخش در حوزه مسئولیت اجتماعی اقدامات و سرمایه گذاری های متعددی همچون احداث ابَر پروژه های خط انتقال آب از سواحل جنوبی، ساماندهی فاضلاب و پساب شهری بندرعباس و نیز احداث جاده و توسعه خطوط برق و … در نقاط معدنی کشور انجام داده اند که به اطلاع رسانی پیوسته و پویا نیاز دارد تا جامعه با این نوع خدمات آشنایی بیشتری پیدا کند.

رئیس هیات عامل ایمیدرو، مجموعه روابط عمومی شرکت های معدنی و صنایع معدنی را دارای توانمندی بالایی برای اطلاع رسانی دانست و اظهار داشت: با انجام هماهنگی مستمر و تعریف اهداف مشترک، به نیکی می توان اهداف مورد نظر وزارت صمت، دولت و نظام در این حوزه را به ثمر رساند.

از سوی دیگر فاطمه زارعان رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت صنعت معدن و تجارت نیز طی سخنانی با برشمردن پتانسیل های مجموعه روابط عمومی های این وزارتخانه، گفت: ایجاد امیدآفرینی و تبیین اهداف و عملکرد با وجود چنین امکاناتی به راحتی میسر و دست یافتنی است.

زارعان با اشاره به ویژگی رسانه های عصر دیجیتالی و هوشمندسازی، گفت: انجام تحقیق و پژوهش و به روزآوری برنامه ها جزو اقدامات ضروری برای حرکت در فضای کنونی است.

وی از تاکید رهبر انقلاب بر اطلاع رسانی و نیز حمایت دولت از روابط عمومی ها سخن گفت و افزود: مخاطبان جامعه در بسیاری از مواقع اطلاع چندانی از اقدامات دولت ندارند از این رو باید اجرای تمامی پروژه ها باید با “پیوست رسانه ای” صورت گیرد.

وی همچنین، ضرورت شکل گیری “شورای انتصاب مدیران روابط عمومی ها” را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید مدیران شرکت های زیرمجموعه تحت ویژگی و شایستگی هایی وارد پست های مدیریتی شوند که بتوانند ضمن همکاری متقابل با رسانه ها، زمینه تحقق اهداف پیش رو را تسهیل کنند.

معدن؛ پیشروترین بخش برنامه هفتم

سمیه خلوصی معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو، با اشاره به اینکه بخش معدن و صنایع معدنی پیشروترین حوزه اقتصادی کشور در برنامه هفتم معرفی شده است، گفت: هدفگذاری رشد 13درصدی برای این بخش نشان از توان بالا و پتانسیل رشد آن برای آبادانی کشور، اشتغال، رفاه و ارزآوری می دهد.

خلوصی، هم افزایی را رکن اصلی تحقق اهداف اطلاع رسانی در حوزه روابط عمومی دانست و گفت:جهت ددهی فضای رسانه ای معدن و صنایع معدنی به سوی راهبردهای این بخش، سبب ساز رشد حوزه معدن می شود.

رئوس برنامه های شورای سیاستگذاری روابط عمومی ها

در این نشست، سولماز ادریسی سرپرست روابط عمومی ایمیدرو با برشمردن اهداف تشکیل این شورا گفت: تعیین رویکرد و استراتژی های ارتباطی، طراحی و اجرای برنامه های ارتباط جامع و تقویت همکاری با رسانه ها ، مدیریت ارتباطات و همکاری مستمر با رسانه ها ، ارتقا جایگاه و برند ایمیدرو، مدیریت بحران در ارتباطات، توسعه و تقویت عوامل اطلاع رسانی و آموزش و در نهایت پایش و ارزیابی مستمر عملکرد روابط عمومی ها و تشکیل کارگروه‌ها جزو اهداف این شورا است.

Print Friendly, PDF & Email
"شورای انتصاب مدیران روابط عمومی ها"جلسه شورای سیاستگذاری اطلاع رسانی روابط عمومیرسانه های عصر دیجیتالیسرپرست روابط عمومی ایمیدروفاطمه زارعانسولماز ادریسیرئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازیایمیدروعملکردمحمد آقاجانلوهم افزاییهوشمند‌سازی
پست قبلی
مزایده سراسری املاک مازاد بانک رفاه کارگران در حال برگزاری است
پست بعدی
آغاز عملیات بهره برداری از معدن طلای خونیک

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه