دوشنبه 19 خرداد 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

بالاترین سطح جایزه نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به فولاد مباركه رسید

با کسب چهار رتبه اول و یک رتبه دوم؛

توسط منیرالسادات حسینی 20 آذر 1403
20 آذر 1403
71

به گزارش عصرسرعت،  آیین اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، روز دوشنبه ۱۲ آذرماه، با حضور محمدرضا نوروزپور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی، به همت انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد و طی آن، روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با دریافت بالاترین سطح جایزه این جشنواره پنج رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

 رتبه اول بخش جایزه ویژه، رتبه اول بخش کتاب، رتبه اول بخش بروشور و کاتالوگ، رتبه اول بخش اینفوگرافیک و رتبه دوم بخش پوستر جوایزی است که روابط عمومی فولاد مبارکه در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کسب کرد و از محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی این شرکت با اهدای دیپلم افتخار تقدیر شد.

 گفتنی است در این جشنواره، مُجلد «فولادینفو» که یکی از تولیدات روابط عمومی فولاد مبارکه است، در چند نوبت از جانب داوران جشنواره به‌عنوان یک اثر موفق معرفی شد و مورد تشویق حضار قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه:

موفقیت‌ها در سایه الطاف الهی، کار تیمی و خلاقیت همکاران در روابط عمومی حاصل شد

محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، در پی این افتخارآفرینی گفت: همه این موفقیت‌ها در سایه الطاف الهی و کار تیمی و خلاقیت همکاران پرتلاشم در روابط فولاد مبارکه حاصل شده و شایسته قدردانی است.

وی با بیان اینکه طی یکی‌دو سال اخیر، گام‌های خوبی برای خلق نشریات تخصصی و ارتباط بهتر و نزدیک‌تر با ذی‌نفعان شرکت برداشته شده است، از ماهنامه ویژه کودکان و فرزندان خردسال همکاران با عنوان «مبارک»، فصلنامه طنز «پاتیل»، نشریه «هم‌خانواده»، ماهنامه تحلیلی «کارخانه» و ویژه‌نامه‌های «فولادپلاس» به‌عنوان رنگین‌کمانی از محصولات متنوع برای شخصی‌سازی انتشارات شرکت و برقراری ارتباط بهینه با مخاطبان و خانواده‌های آنان نام برد.

براتی با اشاره به گسترده شدن بیش‌ازپیش گروه فولاد مبارکه و لزوم پوشش بهینه تمامی اخبار گروه افزود: امروز شمارگان خبرنامه فولاد طی 27 سال انتشار مستمر، بدون وقفه، از یک‌هزار و چهارصد و چهارمین شماره نیز عبور کرده و با توجه به اهمیت اطلاع‌رسانی طی دو‌سه سال اخیر، تعداد صفحات آن به 12 صفحه و اکنون در برخی از شماره‌ها به رکورد 16 و 20 صفحه رسیده است. درعین‌حال با ایجاد کانال‌ها و صفحات اختصاصی برای آگاهی بهینه مخاطبان و شخصی‌سازی به‌عنوان یکی از پدیده‌های تحول‌آفرین در صنعت انتشارات، تلاش شده تا به حقوق مخاطبان و شخصیت حقوقی فولاد مبارکه احترام بیشتری گذاشته شود.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه تصریح کرد: اینکه امروزه مخاطبان به محصولات و انتشارات یکسان اکتفا نمی‌کنند کاملاً بدیهی است. طبیعتاً هر شخصی در پی محتوایی است که بیشتر به خواسته و علاقه‌مندی‌هایش نزدیک باشد؛ ازاین‌رو شخصی‌سازی انتشارات، ضمن اینکه دلیلی برای تولید محتواهای بیشتر و متنوع‌تر است، به روابط‌عمومی‌ها کمک می‌کند تعامل و ارتباط بهتری با مخاطبانشان خود برقرار کنند. بدون شک، در مجموعه‌های بزرگی مانند فولاد مبارکه که جزو سرمایه‌های ملی محسوب می‌شوند، طیف متنوعی از مخاطبان وجود دارند؛ بنابراین راهبرد یادشده نوعی ضرورت است.

وی در بخش پایانی سخنان خود، ضمن قدردانی از تلاش تمامی کارکنان روابط عمومی و تیم‌های مختلفی که با این امور همکاری دارند، گفت: بحمدالله طی این مدت بازخوردهای خوبی گرفتیم و نظر اهل‌فن، به‌خصوص در این جشنواره و بازدیدهایی که به‌صورت حضوری از شرکت به عمل می‌آید نیز درستی مسیر آغازشده را تأیید می‌کند. ان‌شاءالله در رویدادهای بعد نیز شاهد اتفاقات مثبت بیشتری در تمامی واحدهای روابط عمومی فولاد مبارکه باشیم.

دبیر نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی:

رسانه‌های جدید خلق‌شده در روابط عمومی فولاد مبارکه قابل‌تقدیر و ستایش است

مهدی باقریان، دبیر این دوره از جشنواره نیز در بخشی از سخنرانی خود گفت: امسال شاهد کارهای بدیع و خلاقانه‌ای از سوی برخی از روابط عمومی‌های حاضر در این دوره جشنواره، به‌ویژه روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه بودیم که می‌توان از آن‌ها به‌عنوان رسانه‌های جدید خلق‌شده نام برد و این رویکرد قابل‌تقدیر و ستایش است.

نایب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی:

انتشار، با نیاز درونی انسان به ارتباطات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی به میدان آمد

سعید معادی، نایب رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی نیز در بخشی از سخنرانی خود گفت: برگزاری نوزدهمین دوره این جشنواره نشان از اهمیت آن در عرصه روابط‌عمومی دارد. این جشنواره فرصتی برای بررسی آثار مختلف در حوزه‌های انتشاراتی، ازجمله ماهنامه‌ها، سایت‌ها، نشریات، بروشورها و کاتالوگ‌ها فراهم کرده است تا جامعه روابط‌عمومی‌های ایران بتواند دستاوردهای خود را در معرض نقد و بررسی قرار دهد و از این طریق، به بهبود و توسعه روابط کمک کند.

گفتنی است در این جشنواره از امیر نصراللهی، همکار شاغل در روابط عمومی، به عنوان کارشناس برتر ارتباطات رسانه ای تجلیل شد.

شایان‌ذکر است این جشنواره در ۱۱ بخش مختلف و ۳۷ زیرشاخه شامل برنامه انتشاراتی، ادبیات (مستندسازی و داستان‌سرایی)، انتشارات اصلی (کتاب، نشریه داخلی، ویژه‌نامه، بروشور و کاتالوگ)، هنرهای تجسمی و بصری (پوستر، اینفوگرافیک، عکس و کاریکاتور)، رسانه‌های دیداری و شنیداری (مستند، تیزر، کلیپ، انیمیشن و موشن‌گرافیک)، رسانه‌های دیجیتالی (وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و مولتی‌مدیا)، تبلیغات مکتوب (در مطبوعات و رپرتاژ آگهی در دو حوزه مکتوب و دیجیتال) برگزار شد.

Print Friendly, PDF & Email
امیر نصراللهیانجمن متخصصان روابط عمومیکارشناس برتر ارتباطات رسانهمهدی باقریانجشنواره ملی انتشارات روابط عمومیفولاد مبارکهگروه فولاد مبارکهمدیر روابط عمومی
پست قبلی
برقراری ارتباط مؤثر و هدفمند با دانشگاه در جهت بهینه‌سازی فرایندها
پست بعدی
کلیه سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ملزم به ارائه آمار عملکردی خود از جمله تولید و صادرات هستند

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه