به گزارش عصر سرعت، شرکت پالایش نفت بندرعباس در نخستین گردهمایی بزرگ پیشرانان و سرآمدان اقتصاد ایران با عنوان مجمع جهانی دیپلماسی برند، به عنوان سفیر اقتصادی ایران معرفی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران بهنقل از شرکت پالایش نفت بندرعباس، مجمع جهانی دیپلماسی برند با حضور برندهای معتبر در صنایع مختلف و با رویکرد شناسایی و معرفی شایستهترین بنگاههای زنجیره ارزش اقتصاد ایران با همراهی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دانشگاههای صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و صنایع و معادن ایران در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
احمد هاشمی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با تبریک این موفقیت گفت: براساس ارزیابیهای کمیته علمی مجمع جهانی دیپلماسی برند، این شرکت پالایشی با توجه به حضور مؤثر و مولد در توسعه زنجیره ارزش ملی و تأثیرگذاری در بازارهای منطقهای و جهانی، به عنوان یکی از سفرای اقتصادی ایران معرفی و صلاحیت آن در سطح اشتهارد تأیید شد.
وی افزود: براساس ارزیابی انجام شده از سوی کمیته علمی این مجمع، شرکت پالایش نفت بندرعباس در ارتقای شاخصهای افزایش و بهبود کیفیت تولید، انرژی و محیط زیست و حرکت به سمت تکمیل زنجیره ارزش افزوده با توجه به طرح ملی ارتقای کیفیت محصولات سنگین و همچنین توجه به ایفای مسئولیتهای اجتماعی برگزیده شد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس بیان کرد: کسب این موفقیت از یک مجمع جهانی، نشاندهنده راهبرد صحیح در چشمانداز شرکت پالایش نفت بندرعباس و اجرای طرحهای توسعه با نگاه به آینده و ایجاد ارزش افزوده بیشتر و تلاشهای انجام شده در دیپلماسی اقتصادی و برندینگ است.
گفتنی است، مجمع جهانی دیپلماسی برند همسو با تدوین سند راهبرد ملی پیشرفت صنعتی و ارتقای زنجیرههای ارزش راهبردی برگزار شد و در آن، موضوعاتی همچون ایجاد نظام حکمرانی مشوق برندسازی ملی، امکانسنجی ایجاد کمیته ترویج و توسعه برند ملی ایران و تبیین فرصتهای توانمندسازی صنعتی ایران از طریق تقویت دیپلماسی اقتصادی بحث و بررسی شد.