دوشنبه 19 خرداد 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

برگزاری سی و دومین نشست اعضای شبکه مدیریت ارتباط با مشتریان گروه مپنا

توسط منیرالسادات حسینی 22 مرداد 1403
22 مرداد 1403
2,7K

به گزارش عصرسرعت،  مدیر ارتباط با مشتریان شرکت مپنا در این نشست که با حضور اعضای شبکه ارتباط با مشتری از بخش‌های مختلف گروه مپنا برگزار ‌شد به موضوع مشتری مداری در بازاریابی جامع‌نگر پرداخت و بر لزوم افزایش تعامل میان اعضای این شبکه تاکید کرد.
رضا عربگری، با اشاره به نشست‌های مشتری مداری و نظام ارزیابی گفت: بر اساس ارزیابی‌ها، شاهد موارد پرتکرار از جمله “رهبری کنسرسیوم, قیمت رقابتی تجهیزات و خدمات، واکنش‌پذیری و زمان‌بندی، نحوه تخصیص منابع مالی کارفرما به پروژه، انتخاب پیمانکاران واجد شرایط و محدوده اختیارات مدیر پروژه” هستیم که نیاز به بهبود و برنامه‌ریزی دارد.
او با اشاره به تغییرات اخیر در ساختار سازمانی گروه مپنا به موضوع روابط با سرمایه‌گذاران از جمله ورود شرکت‌های مپنا به بازار سرمایه پرداخت و خاطر نشان کرد: لازم است چالش‌های این جوزه از جمله مدیریت بحران و اخبار منفی، رقابت برای جلب توجه سرمایه‌گذاران و تنوع نیازها و انتظارات سرمایه‌گذاران لحاظ شود.
در ادامه این نشست و پس از پخش مستند تصویری معرفی دستاوردهای گروه مپنا، “حسین جلیلیان” دکترای مدیریت بازرگانی و عضو هیات علمی دانشگاه تهران با موضوع بازاریابی جامع‌نگر سخن گفت و با اشاره به تحلیل پیتر دراگر و فیلیپ کاتلر دو اندیشمند حوزه بازاریابی اظهار کرد: شرکت‌هایی که فعالیت‌های بازاریابی خود ار برون سپاری می‌کنند، دچار خطای راهبردی شده و محکوم به شکست خواهند بود.
او رویکردهای کسب و کار و بازاریابی شرکت‌ها در بیش از یک قرن اخیر را یادآور شد و آنها را در دهه‌های گذشته تبیین و تشریح کرد و افزود: امروزه دنیای صنعت فوق‌العاده پیچیده بوده و نگریستن به جزییات بسیار مهم است، در این راستا امروز به بازاریابی جامع‌نگر رسیده‌ایم. به عبارتی دغدغه‌ها از محصول به مشتریان و رقبا و بازارمحوری و جامع‌نگری سوق یافته‌اند.
جلیلیان بازاریابی جامع‌نگر را دارای ابعاد ارتباط با مشتریان، سرمایه‌گذاران و سهام‌داران، برنامه‌های بازاریابی همسو و یکپارچه و نیز ارزیابی میزان بازدهی بازاریابی و اخلاق کسب و کار عنوان کرد.
او گفت: بر اساس اصول بازاریابی یکپارچه، لازم است بازاریابی شرکت‌های مختلف در مجموعه‌هایی مانند گروه مپنا همسو و هم‌افزا باشند. این مهم از آن جهت حائز اهمیت است که شرکت‌های مختلف گروه مپنا با برند مپنا فعالیت می‌کنند و عملکرد هر شرکتی در یک حوزه یا پروژه خاص بر ارزش برند مپنا اثر مثبت یا منفی خواهد گذاشت.
شایان ذکر است، سخنران مدعو این نشست، در پایان سخنان خود به سوالات حاضران در حیطه بازاریابی جامع‌نگر پاسخ داد. همچنین مدعوین با حضور در سالن‌های تولید از بخش‌های مختلف کارخانه شرکت مهندسی و ساخت پره‌توربین مپنا بازدید کردند.

Print Friendly, PDF & Email
شبکه مدیریت ارتباط با مشتریانسرمایه‌گذارانشرکت مپنانشست
پست قبلی
قیمت آهن میلگرد 1403/05/22
پست بعدی
فروش محصولات فولاد مبارکه به صنعت لوازم خانگی به صورت اعتباری انجام می‌شود

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه