شنبه 18 مرداد 1404
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • ارتباط با ما
عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه

تاکید مدیران ارشد بانک ملی ایران بر لزوم توجه بیشتر به برنامه ریزی منسجم و دقیق برای تحقق اهداف پیش رو

توسط منیرالسادات حسینی 3 آبان 1402
3 آبان 1402
165

در مراسم هم اندیشی و تصمیم گیری در راستای کارآمدسازی حوزه ها و شعب ممتاز منطقه یک و دو کشور که با حضور اعضای هیات عامل، هیات مدیره، معاونان و روسای ادارات امور شعب استان ها و حوزه های منطقه یک و دو کشور برگزار شد، عضو هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران ضمن اشاره به نقش کلیدی برنامه ریزی و داشتن تقویم مشتریان برای بازاریابی هدفمند، بر ضرورت بکارگیری راهبردها و بهره مندی از ظرفیت ها در کسب موفقیت و دستاوردهای جدید تاکید کردند.

به گزارش عصرسرعت از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک ملی ایران در این هم اندیشی با اشاره به شرایط اقتصادی و وضعیت نقدینگی بانک اظهارداشت: در فضای رقابتی کسب و کارها و شرایط جدید بانکداری نوین خدمات دهی مناسب و مطلوب به مشتریان امری لازم و ضروری است از این رو مدیران باید با برنامه ریزی هدفمند و استفاده از دانش روز بتوانند خدمات مناسب و شایسته ای به مشتریان و متقاضیان خدمت از بانک ارائه دهند.وی تعهد، وفاداری، سخت کوشی، تلاش، غیرت تعصب سازمانی و ایمان و توکل به خدا را از ویژگی های نیروی انسانی بانک ملی ایران برشمرد و گفت: امروز در بانکداری نوین، نیازهای مشتریان بسیار متنوع است که در این زمینه باید برای جلوگیری از عقب ماندگی به صورت شایسته و در اسرع وقت به آنها پاسخ دهیم .

مونسان در این جلسه به سه گام موفقیت در سازمان اشاره کرد و گفت: موفقیت در سه گام و مرحله به وجود می آید؛ گام نخست توکل به خدا و خودشناسی، گام بعدی اعتماد به نفس و تلاش بی منت و گام آخر داشتن برنامه ریزی هدفمند و بازاریابی هوشمندانه که زمینه موفقیت هر فردی را در این مسیر هموار می کند.وی در ادامه برنامه ریزی عملیاتی و بازاریابی منسجم و هوشمندانه را چراغ راه همه همکاران در مسیر موفقیت و کسب دستاوردهای جدیدی در بانک دانست و افزود : برنامه ریزی و عملگرایی بازوی پرتوان و موتور محرکه رسیدن به موفقیت است.

معاون امور شعب بانک ملی ایران با بیان این که شعب بانک در مناطق محروم و حاشیه های کشور با شعب تهران در کسب سوددهی در حال رقابت هستند، خاطرنشان کرد: اگر هر یک از ما مسئولیتی را پذیرفتیم که باید در زمان محدودیت ها با ایده های خلاقانه امور شعب را مدیریت کنیم.مونسان در ادامه سخنان خود یادآور شد: تجهیزات، امکانات و ابزارهای بازاریابی به عنوان شتاب دهنده عمل می کنند اما آن چه که موفقیت و افزایش سهم بانک در بازار را تضمین و محقق می کند بی شک حرکت و قدم برداشتن در مسیر موفقیت در کنار برنامه ریزی دقیق و منسجم و وجود ابزارهای مختلف بازاریابی است.

محمدرضا محمود پناه عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران در این مراسم با بیان این که نقشه راه و ترسیم راهبردهای مختلف زمینه رشد و موفقیت را در هرکاری فراهم می کند، اظهار داشت: طرح مهربانی ملی یک طرحی متمایز و محصولی منحصربفرد در کنار دیگر ظرفیت های بانک به عنوان یک ابزار بازاریابی برای جلب و جذب مشتریان است .وی از بانکداری جامع به عنوان یک ابزار موفقیت برای شعب نام برد و گفت: بانکداری جامع این ظرفیت را دارد که برای هر استان، حوزه و یا شعبه برای ارائه خدمات دهی مطلوب و مناسب به مشتریان خود، محصولی ویژه و منحصربفرد را مخصوص آن ها متناسب با خواسته و نیاز مشتریان طراحی و تولید کند.

محمود پناه با بیان این که دانش مدیریت در سازمان های خدمات رسان به سمت راه حل محوری و محصول محوری در حرکت است، تاکید کرد: با بازاریابی دقیق در راستای رضایت مشتریان از ما بخواهید تا محصولاتی خاص برای مشتریان خاص شما تولید کنیم.

معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران با بیان این که در بانکداری نوین امروز بانک ها با شناسایی مشتریان، طبقه بندی و ارائه محصولات خاص مبتنی بر نیاز مشتریان سعی در وفادارسازی، اعتمادسازی و جلب اطمینان آن ها قدم بر می دارند، گفت: در ابتدا باید مشتریان مشکوک را به مشتریان احتمالی و در قدم بعد مشتریان قطعی را به مشتریان وفادار تبدیل کنیم.وی در ادامه گفت: بانک های دیگر تک محصولی هستند ولی بانک ملی ایران دارای یک سبد چند محصولی است و این یک مزیت رقابتی در بازار برای جذب و رضایت مشتریان محسوب می شود.

حسن کاظمی عضو هیات عامل و معاون منابع انسانی بانک ملی ایران مهمترین دارایی بانک را وجود نیروی انسانی بادانش و سخت کوش دانست و گفت: تجربه نشان داده با وجود نیروی انسانی با دانش، پر تجربه و سخت کوش می توان از پیچ ها و گذرگاه های پر خطر اقتصادی به سلامتی عبور کرد.وی گفت: دانش مدیریتی در بانک ملی ایران یک ظرفیت منحصربفرد است که با تکیه بر این ظرفیت به موفقیت خواهیم رسید.کاظمی به کسری کادر در شعب استان ها اشاره کرد و گفت: در نیمه دوم سال با جذب نیروهای تازه نفس بخشی از مشکلات کسری کادر حل خواهد شد.

علی اشرف یوسفی قیاسی سرپرست مدیریت امور شعب منطقه یک کشور در این مراسم از همکاران خواست تا هر روز با تنظیم تقویم مشتری خود با یک مشتری تعامل و در راستای افزایش سطح همکاری ها با آن ها دیدار و گفت گو کنند.

وی طرح مهربانی ملی را بسیار خوب و تاثیرگزار دانست و افزود: این طرح با کارمزد 4 درصد ابزار خوبی جهت تعامل و بازاریابی هدفمند است.

احمد ملکی راد سرپرست مدیریت امور شعب منطقه دو کشور نیز در این مراسم در راستای تقویت جذب منابع، توجه به برنامه ریزی و اهمیت بازاریابی هدفمند را مورد تاکید قرار داد.

وی کارگروهی و خرد جمعی را در رسیدن به موفقیت موثر دانست و گفت: برنامه های عملیاتی شعب در رسیدن به تحول مهم و با اهمیت است.

گفتنی است، در بخشی از این هم اندیشی گزارشی از عملکرد حوزه ها و شعب ممتاز الف و ب با تحلیل آماری و کسب و کاری و ارائه راه حل های برون رفت و تعیین برنامه و استراتژی واحد ها توسط کارشناسان معاونت امور شعب ارائه شد همچنین در ادامه برخی از روسای شعب با ارائه گزارشی از عملکرد واحدهای خود، به بیان مسائل، بررسی موضوعات مربوطه، نظرات و طرح دیدگاه های خود درباره بهبود عملکرد شعب پرداختند و در ادامه راهکارهای لازم را ارائه دادند.

  • بانک ملی ایران

Print Friendly, PDF & Email
بازاریابی هدفمندنقدینگی بانکفضای رقابتیکسب و کارهابانکداری نوینبانک ملی ایرانحسن مونسانهم اندیشی
پست قبلی
تقدیر وزیر اقتصاد از مدیر عامل بانک ملت به دلیل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
پست بعدی
پرداخت 152.000 میلیارد ریال وام ازدواج در بانک ملت/ رکورد شکنی بانک ملت در پرداخت وام ازدواج

بیشتر بخوانید

مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد |...

30 فروردین 1404

برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت

26 فروردین 1404

ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور...

26 فروردین 1404

آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی...

26 فروردین 1404

پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد

26 فروردین 1404

امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح...

26 فروردین 1404

پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه...

25 فروردین 1404

پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران...

25 فروردین 1404

فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد...

25 فروردین 1404

كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان...

25 فروردین 1404

پیام بگذارید لغو پاسخ

نام ، ایمیل و وب سایت خود را برای بار دیگر که اظهار نظر می کنم در این مرورگر ذخیره کنید.

آخرین اخبار

  • مسیر حرکت بخش خصوصی باید هموار باشد | جایگاه ویژه فعالان اقتصادی در عرصه اقتصاد و اجتماع 30 فروردین 1404
  • برگزاری مزایده عمومی املاك مازاد بانك ملت 26 فروردین 1404
  • ارائه حساب وکالتی بانک توسعه تعاون برای دور جدید فروش محصولات ایران خودرو 26 فروردین 1404
  • آمادگی بانک ایران زمین برای معرفی حساب وکالتی جهت خرید خودروهای داخلی 26 فروردین 1404
  • پنجمین دوره طرح پیش‌خرید ایران‌خودرو آغاز شد 26 فروردین 1404
  • امکان وکالتی نمودن حسابهای بانک سپه در طرح ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو فراهم شد 26 فروردین 1404
  • پست بانک ایران بخشنامه تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم و بیشتر سال 1404 را به شعب بانک ابلاغ کرد 25 فروردین 1404
  • پیام تبریک دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت فرا رسیدن 25 فروردین روز ملی منابع انسانی 25 فروردین 1404
  • فراهم شدن امکان وکالتی نمودن حساب‌های بانک پاسارگاد برای ثبت‌نام در پنجمین مرحله از «طرح پیش‌فروش و فوق‌العاده شرکت ایران خودرو»، به صورت غیرحضوری 25 فروردین 1404
  • كارت های جدید بانك ملت مورد استقبال مشتریان قرار گرفت 25 فروردین 1404

كليه حقوق محفوظ است، استفاده از مطالب با ذكر منبع بلامانع است.

عصر سرعت
  • صفحه نخست
  • خبر
  • بورس
  • صنعت و معدن
  • نفت، پتروشیمی و پالایشگاه
  • بانک
  • بیمه
  • خودرو
  • سایر
    • سیاسی
    • فرهنگی اجتماعی
    • راهبرد
    • هنر، ورزش و رسانه
    • محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی
    • حمل و نقل
    • گفتگو
    • مقاله
    • یادداشت
  • آرشیو ماهنامه